|
|
#31 |
|
XGN Punten: 3190
Pc gamer
|
Ik weet niet of het nu slecht wordt opgenomen met wat ik zei maar ik breek loek helemaal niet af of wel soms?
Heb ik dan ook maar één keer gezegd dat hij een idioot of loser is? Ik had gewoon gezegd dat zijn reactie dom was wat niet betekent dat ik hem dom noem. Net zoals jij jelle, reageerde ik op loek zijn "kritiek" als jij op het mijn. Als het wat te cru opgenomen was door loek dan mag hij mij dat gerust zeggen en dan excuseer ik mij wel want het is trouwens niet kwaad bedoeld ook niet. En ik ben ook geen ubi fan aangezien ik niemand volg en gewoon mijn eigen gang ga. Als iemand mijn fan is dan is het zo ik kijk er niet naar om. @Julian Hij heeft die titel nog helemaal niet verdient aangezien hij zich tegenwoordig koest houdt want hij heeft de titel "spam-king" al. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
XGN Punten: 3190
Pc gamer
|
Citaat:
EN ik zeg toch niet dat hij slechte punten heeft gemaakt of wel soms? Heeft hij ze hier niet neer geplaatst had een ander het wel gedaan dus hij staat voor iedereen met zijn "punten". |
|
|
|
|
|
|
#35 | ||
|
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
dit heeft toch geen zin.Citaat:
Daarom, iedereen die dat doet beschouw ik als jou fans. omdat jij dit als meeste doet en het er ''dunnetjes'' boven op legt. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
De goeie ouwe tijd van de staking, hoe veel jaren geleden is dat nu wel niet. Ik herinner me het nog alsof het maar een paar maanden geleden is gebeurd, goede tijden...
Ik voel me trouwens wel een rasechte Ubi-fan van het 1ste uur. Maar dat is waarschijnlijk omdat heel mijn kamer vol Ubi posters hangt, Ubi slogans & ik elke dag naar mijn werk ga met mijn Ubi T-shirt. |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Citaat:
Heb jij trouwens ook al de nieuwe Ubiytsa Trading Card Game? |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
XGN staff kwam nooit op het forum, behalve als er gereport werd. Lolmutsen reporte mij constant, waardoor ik steeds gebanned werd. Als wij, het forum, daar iets van zeiden kregen we altijd lompe argumenten tegenover ons, omdat lolmutsen flink beschermd werd. Daarnaast trollde lolmutsen constant en als je dan toch met hem in discussie ging, zei hij dat hij niet wilde discussiëren en ging hij op andere onderwerpen. Nogal irritant dus. Als laatste punt waren er genoeg posts van lolmutsen die zo belachelijk irritant/trollend/ dom waren, dat we wel een -rep moesten geven. VOor iedere -rep die je gaf, gaf hij er twee terug. Toen werd ik na een zoveelste report van zijn kant gebanned en kwam een deel van het forum voor mij op. De meeste van die mensen wilden niet meer terugkomen. Om dan nog een mooie opmerking te maken: het forum is nog steeds niet wat het was. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 18
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
Rep kracht: 10
Volgens mij is dat onderwerp al genoeg besproken Ubi en Lolmutsen. Daar schieten we verder niets mee op.
Laten we het bij het topic houden, namelijk onze nieuwe show en de feedback die jullie daarop hebben. |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Citaat:
@Ubi bedankt voor de informatie Ik neem verder geen standpunt in, aangezien ik dat allemaal niet heb meegemaakt. En nu, on-topic ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

dit heeft toch geen zin.

Lineaire weergave