|
|
#1 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
De Vrijdagavondshow
Hi Guys,
Ja we gaan een wekelijkse show doen, eindelijk! Althans dat is het plan, we gaan het proberen en we weten niet tot hoeveel afleveringen/seizoenen we gaan komen. Vanavond kunnen jullie de eerste aflevering bekijken op XGN (weet nog niet precies hoe laat deze online zal staan, gezien er wat dingen mis gingen) maar hoe dan ook gaat het vanavond online. Hier (en natuurlijk onder de show zelf) kun je de feedback kwijt, graag horen we van jullie wat er leuk en wat er niet leuk is. Kom met opbouwende kritiek, want enkel kritiek hebben we niet zoveel aan! Veel succes met het in spanning wachten tot de eerste show vanavond online gaat! Cheers, Hugo |
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 1071
Forum-Koning
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooi werk... die filmpjes ertussen vond ik wel vet... mooi dat je alles hebt samengevat... eigenlijk is alle al goed voor mij
uhm een deeltje nostalgie zou er wel tussen passen nog 1 vraag: gaan jullie het elke keer presenteren? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De komende afleveringen wel, zodat we het format een beetje goed kunnen bepalen en zelf goed erin kunnen komen. Later gaan we kijken wat qua gasten en gastoptredens van onze eigen redactie mogelijk is.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zal mijn kritiek eens geven ik heb tijdens het filmje wat punten opgeschreven:
- Het geluid op de achterhrond ruist. - De achtergrond is erg kaal (mischien tv scherm/ posters. - Weinig beeld materiaal - Vraag feedback van site bezoekers dus zoals jullei nu hebben gedaan met brieven. (benoem jullie mail adres en laat dit tijdens de video als een banner onder in beeld komen. - Meer mensen in show - En ga aan een tafel zitten op een stoel. (dus niet op een kruk of krat )- Bier is leuk maar, doe het niet om stoer te doen ![]() - Reclame voor en na het filmpje, extra inkomsten voor jullie. Kijk meer zoals Game kings het doet jat min of meer dingen van hun dan kan het nog een kopie zijn maar dan is het wel leuk Niet dat ik het saai vond maar het was wel leuk Tijdsduur zou ik toch meer houden 20 minuten. en zorg dat je knip momenten hebt in jullie show dus niet dat als er iets mis gaat dat jullie dan helemaal opnieuw kunnen beginnen. Dit is niet om jullie tot op de grond af te kraken hoor, gewoon wat tips |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Misschien enigste puntje van kritiek, is dat de camera beter kan. Op HD is het nog steeds niet super. |
|
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
XGN Punten: 3190
Pc gamer
|
Citaat:
- De achtergrond is erg kaal (mischien tv scherm/ posters. sponsor hen en je krijgt wat je wilt. - Weinig beeld materiaal Wat verwacht je nu van een 1ste aflevering? - Vraag feedback van site bezoekers dus zoals jullei nu hebben gedaan met brieven. (benoem jullie mail adres en laat dit tijdens de video als een banner onder in beeld komen. Vervelend om tijdens de video in beeld te brengen en zou beter zijn op het laatste. - En ga aan een tafel zitten op een stoel. (dus niet op een kruk of krat )Domme reactie of beter gezegd je 'kritiek'. Ik ken een kleine groep mensen die het in een salon doen waar zelfs de kinderen soms rondlopen en die show is beter dan vele 'pro's' die je op tv te zien krijgt. - Bier is leuk maar, doe het niet om stoer te doen ![]() Belachelijke reactie! Als ze tijdens het werk drinken gaan ze met de nieuwe generatie mee. De oude generatie kan het totaal niet hebben en de nieuwe al minder en omdat ze het durven krijgen ze zelfs meer respect van mij! - Reclame voor en na het filmpje, extra inkomsten voor jullie. Voor = onnutig, NA HELEMAAL ONNUTIG. En daarbij zitten ze op youtube en met genoeg likes en subscribers krijgen ze als ze meer als 1000 subs hebben een bedrag van google als ze zich ervoor inschrijven. Tijdsduur zou ik toch meer houden 20 minuten. en zorg dat je knip momenten hebt in jullie show dus niet dat als er iets mis gaat dat jullie dan helemaal opnieuw kunnen beginnen. Zoals vermeld is 20 minuten te lang want meestal is een kwartier al goed genoeg want ze hoeven enkel de plus- en minpunten te vermelden. Dit is niet om jullie tot op de grond af te kraken hoor, gewoon wat tips En ik dacht dat het je punten waren? Je geeft niet eens een tip op alles wat je hebt neer gezet. Citaat:
Wat heeft een gaming site zoals XGN er nu aan om alles van een ander te jatten? Kunnen ze evengoed alles eventjes gaan kopieren, door babylon vertaler halen en voilà artikels, recensies, rubrieken en zo voort voor jaren zoet te zijn zonder moeite. Denk nu toch eens na. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
+
-
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave