Oud 22 april 2011, 18:53   #1
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
De Vrijdagavondshow

Hi Guys,

Ja we gaan een wekelijkse show doen, eindelijk! Althans dat is het plan, we gaan het proberen en we weten niet tot hoeveel afleveringen/seizoenen we gaan komen. Vanavond kunnen jullie de eerste aflevering bekijken op XGN (weet nog niet precies hoe laat deze online zal staan, gezien er wat dingen mis gingen) maar hoe dan ook gaat het vanavond online.

Hier (en natuurlijk onder de show zelf) kun je de feedback kwijt, graag horen we van jullie wat er leuk en wat er niet leuk is. Kom met opbouwende kritiek, want enkel kritiek hebben we niet zoveel aan!

Veel succes met het in spanning wachten tot de eerste show vanavond online gaat!

Cheers,

Hugo
Oud 22 april 2011, 20:35   #2
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Nice! Hoe meer videocontent, hoe leuker het is op XGN! Ik ben benieuwd wat het precies inhoud. In ieder geval gefeliciteerd!
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2011, 20:40   #3
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ben benieuwd, ga hem zeker checken.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2011, 22:09   #4
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Met dit tempo wordt het de vrijdagnachtshow, maar hij staat er zo toch echt op!

Oh, teaser:

Laatst gewijzigd door fablex : 22 april 2011 om 22:20.
fablex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2011, 22:24   #5
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Haha faal, moet bij gezegd worden dat die biertjes ineens over datum bleken (lagen blijkbaar onder in de koelkast een tijdje) en volgens mij flink geschud
Oud 22 april 2011, 22:34   #6
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
XGN word steeds beter
Oud 22 april 2011, 23:27   #7
mrsimpsonfreak
XGN Punten: 1071
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Rep kracht: 10 mrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaan
mooi werk... die filmpjes ertussen vond ik wel vet... mooi dat je alles hebt samengevat... eigenlijk is alle al goed voor mij
uhm een deeltje nostalgie zou er wel tussen passen

nog 1 vraag:
gaan jullie het elke keer presenteren?
Oud 22 april 2011, 23:45   #8
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Echt een leuk concept hoop dat jullie het weten vol te houden elke vrijdag een filmpje te posten
Oud 22 april 2011, 23:48   #9
Denimo
XGN Punten: 3700
Editor

Denimo's avatar

Rep kracht: 22 Denimo is op de goede weg
Kom op jongens, wees kritisch, daar houden we van.
Denimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2011, 23:58   #10
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsimpsonfreak Bekijk bericht
nog 1 vraag:
gaan jullie het elke keer presenteren?
De komende afleveringen wel, zodat we het format een beetje goed kunnen bepalen en zelf goed erin kunnen komen. Later gaan we kijken wat qua gasten en gastoptredens van onze eigen redactie mogelijk is.
Oud 23 april 2011, 00:14   #11
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denimo Bekijk bericht
Kom op jongens, wees kritisch, daar houden we van.
Kan niet echt een noemenswaardig min puntje vinden misschien zodra er wat meer filmpjes zijn dat ze wat eentonig worden
Oud 23 april 2011, 01:29   #12
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Ik zal mijn kritiek eens geven ik heb tijdens het filmje wat punten opgeschreven:

- Het geluid op de achterhrond ruist.
- De achtergrond is erg kaal (mischien tv scherm/ posters.
- Weinig beeld materiaal
- Vraag feedback van site bezoekers dus zoals jullei nu hebben gedaan met brieven. (benoem jullie mail adres en laat dit tijdens de video als een banner onder in beeld komen.
- Meer mensen in show
- En ga aan een tafel zitten op een stoel. (dus niet op een kruk of krat )
- Bier is leuk maar, doe het niet om stoer te doen
- Reclame voor en na het filmpje, extra inkomsten voor jullie.

Kijk meer zoals Game kings het doet jat min of meer dingen van hun dan kan het nog een kopie zijn maar dan is het wel leuk

Niet dat ik het saai vond maar het was wel leuk

Tijdsduur zou ik toch meer houden 20 minuten. en zorg dat je knip momenten hebt in jullie show dus niet dat als er iets mis gaat dat jullie dan helemaal opnieuw kunnen beginnen.

Dit is niet om jullie tot op de grond af te kraken hoor, gewoon wat tips
Oud 23 april 2011, 02:50   #13
eriken1
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker

eriken1's avatar

Rep kracht: 21 eriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lolmutsen Bekijk bericht
Ik zal mijn kritiek eens geven ik heb tijdens het filmje wat punten opgeschreven:

- Het geluid op de achterhrond ruist.
- Weinig beeld materiaal
- Vraag feedback van site bezoekers dus zoals jullei nu hebben gedaan met brieven. (benoem jullie mail adres en laat dit tijdens de video als een banner onder in beeld komen.
- Meer mensen in show

Kijk meer zoals Game kings het doet jat min of meer dingen van hun dan kan het nog een kopie zijn maar dan is het wel leuk

Niet dat ik het saai vond maar het was wel leuk

Tijdsduur zou ik toch meer houden 20 minuten. en zorg dat je knip momenten hebt in jullie show dus niet dat als er iets mis gaat dat jullie dan helemaal opnieuw kunnen beginnen.

Als ze om een tafel gaan zitten, geen fouten meer maken dan word het te saai. Zo is het juist leuk. Zij bier drinken om stoer te doen? Zijn ze wel oud genoeg voor hé. En waarom vind jij gamekings zo geweldig? Die maken ook nog genoeg fouten en het is juist beter om daar niet bij af te kijken.

Misschien enigste puntje van kritiek, is dat de camera beter kan. Op HD is het nog steeds niet super.

hehe lachen man
eriken1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2011, 04:07   #14
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lolmutsen Bekijk bericht
Je bedoelt minpunten I.P.V 'jou kritiek' want kritiek geven is bij mijn weten zeggen wat je er niet goed aan vind of juist wel goed. Wat jij hier nu vernoemd zijn puntjes dat meer suggesties zijn.

sponsor hen en je krijgt wat je wilt.
- Weinig beeld materiaal
Wat verwacht je nu van een 1ste aflevering?

- Vraag feedback van site bezoekers dus zoals jullei nu hebben gedaan met
brieven. (benoem jullie mail adres en laat dit tijdens de video als een banner onder in beeld komen.
Vervelend om tijdens de video in beeld te brengen en zou beter zijn op het laatste.

Domme reactie of beter gezegd je 'kritiek'.
Ik ken een kleine groep mensen die het in een salon doen waar zelfs de kinderen soms rondlopen en die show is beter dan vele 'pro's' die je op tv te zien krijgt.

Belachelijke reactie!
Als ze tijdens het werk drinken gaan ze met de nieuwe generatie mee.
De oude generatie kan het totaal niet hebben en de nieuwe al minder en omdat ze het durven krijgen ze zelfs meer respect van mij!

Voor = onnutig, NA HELEMAAL ONNUTIG.
En daarbij zitten ze op youtube en met genoeg likes en subscribers krijgen ze als ze meer als 1000 subs hebben een bedrag van google als ze zich ervoor inschrijven.

Zoals vermeld is 20 minuten te lang want meestal is een kwartier al goed genoeg want ze hoeven enkel de plus- en minpunten te vermelden.

En ik dacht dat het je punten waren? Je geeft niet eens een tip op alles wat je hebt neer gezet.

Citaat:
Nu ben je wel stom en idioot bezig.
Wat heeft een gaming site zoals XGN er nu aan om alles van een ander te jatten?

Kunnen ze evengoed alles eventjes gaan kopieren, door babylon vertaler halen en voilà artikels, recensies, rubrieken en zo voort voor jaren zoet te zijn zonder moeite. Denk nu toch eens na.
Oud 23 april 2011, 07:40   #15
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
+
  • Leuk concept, kan heel veel interactie mee plaatsvinden
  • Gewoon lekker normaal en niet alsof jullie ineens dikke pro's zijn die een perfecte aflevering maken
  • Niet alleen over games
  • Goed overzicht van het gamenieuws
  • SOKUM, waar ik iedere keer weer om moest gniffelen

-
  • Tijdsduur is te lang
  • Biertje had van mij niet gehoeven
  • Geen inbreng van members
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten