Oud 16 februari 2011, 19:38   #166
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darkness Bekijk bericht

Een zestienjarige jongen uit de VS heeft bekend dat hij zijn moeder heeft vermoord omdat hij niet met zijn Playstation mocht spelen.

De tiener sloeg afgelopen november twintig keer met een klauwhamer op het slachtoffer in. Omdat zijn moeder daarna nog leefde, sleurde hij haar naar de keuken in een poging haar levend te cremeren. Toen bleek dat de vrouw niet in de oven paste, pakte haar zoon een stoel om haar echt dood te rammen. Daarna dumpte hij haar lichaam in de tuin.

De gamer heeft overigens wel spijt. "Als het kon, zou ik alles terugdraaien. Ik mis mijn moeder, ze was de enige persoon die om me gaf."

Bron: http://www.powned.tv/nieuws/tech/201...playstati.html

Wtf LOL?!?
Wat een dikke tering mongool laten ze hem maar opsluiten en elke dag met een zweep 300 keer geslagen laten worden
Oud 16 februari 2011, 19:43   #167
IDWGROEP
XGN Punten: 2739
Forum-Verslaafd

IDWGROEP's avatar

Rep kracht: 11 IDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uit
Deze idioot moeten ze op de zelfde manier dood maken ,oog om oog tand om tand.
IDWGROEP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2011, 19:43   #168
eriken1
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker

eriken1's avatar

Rep kracht: 21 eriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijn
je bent echt ziek.... ECHT ZIEKELIJK dit soort mensen, gadverdamme. Stuur ze naar mars

hehe lachen man
eriken1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2011, 20:38   #169
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Citaat:
Ik mis mijn moeder, ze was de enige persoon die om me gaf."
dit geeft eigenlijk al een hoop aan over zo´n persoon.... Geen verdere vrienden en is gewend alles te krijgen wat hij wil

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten