|
|
#1 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Computers: De grootste brol ooit
Zo denk ik er inderdaad over en ik zal is haarfijn uitleggen waarom computers mij persoonlijk zo veel miserie geven.
Voor deze laptop heb ik nog twee computers gehad, een oud model dat draaide op Windows 95 en een iets recentere die liep op Windows XP. De modellen kan ik je niet geven want ik herinner me de namen niet meer. In al die jaren dat ik al met computers werk heb ik één leuze er aan over gehouden "Met computers niets anders dan miserie." En dan heb ik het niet over andere apparaten als de Playstation consoles, de Gameboy en dergelijke, want daar heb ik amper problemen mee. Welke problemen heb ik al gehad tot nu toe (die ik me zo kan bedenken): * Audioservice werkt niet meer zonder dat er een aangevend probleem voor is * Bestanden die nodig zijn voor een programma of site worden gedownload en achteraf blijkt niets te zijn veranderd * Bureaublad volledig overgenomen door spyware * E-mails werken niet of worden slecht verstuurd/ontvangen * Enorme lag waardoor je amper iets kan doen, zelfs als je offline werkt * Error geluiden terwijl er niets mis is * Games installeren gaat niet of computer crasht/freezed tijdens installatie * Harde schijf loopt vol terwijl er niets bijkomt qua installatie * Het lezen van bestanden is niet meer mogelijk, eveneens het lezen van gegevens op cd's * Het verliezen van gegevens zonder aanleiding * Internet werkt nauwelijks of super traag terwijl de PS console bijvoorbeeld geen probleem heeft. En de verbinding is inderdaad draadloos. * Internet niet meer beschikbaar op een bepaald profiel van de computer * Kan sommige programma's niet meer verwijderen door error berichten * Onmogelijk te werken door virussen die geïnfiltreerd zijn in je bestanden * Opstarten van programma's, games of de computer/laptop zelf werkt niet meer * Printer werkt niet meer of is zelfs niet terug te vinden op de computer terwijl alles juist aangesloten is * Problemen worden opgelost zoals het moet en toch weigert de computer het ook daadwerkelijk op te lossen * Programma's werken niet meer naar behoren of kunnen niet geïnstalleerd worden * PC & Laptop crashen herhaaldelijk. En de allergrootste fout tot nu toe gebeurde gisteren. Nadat de pc herhaaldelijk bleef hangen tijdens de installatie van World Of Tanks moest ik hem meermaals opnieuw opstarten en uiteindelijk systeemherstel gebruiken. Na in te loggen (na een aantal keer proberen!) bleek alles op het 1ste zicht in orde totdat ik naar Muziek ging. Al mijn muziek was verdwenen! Meer dan 1400 liedjes waren opslag weg en ik kan je gerust zeggen dat er jaren werk ingekropen is. Voor sommige heb ik dagen moeten zoeken op download programma's en uren moeten wachten. In het kort, die beteken heel erg veel voor mij. Gelukkig kocht ik dit jaar een Portable Hard Drive voor dit soort eventuele problemen en had ik ongeveer 1380 liedjes veilig kunnen opslaan, maar nu moet ongeveer tussen 50 en 100 liedjes weer helemaal opnieuw gaan zoeken. Heb enorm veel zin om een sloophamer te nemen en die brol is goed in elkaar te timmeren. Heb nog minder problemen gehad met apparaten die ouder zijn dan mezelf en die we nog steeds hebben dan met klotecomputers. Ben ik de enige die zoveel tegenslag heeft met die rotdingen of hoe zit dat juist? |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:26. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave