Oud 06 december 2011, 19:29   #1
smitje2906
XGN Punten: 110
Junior Member

smitje2906's avatar

Rep kracht: 0 smitje2906 moet hopen dat hij zijn leven betert
cheats/walkthrougs op xgn.....?

ik ga natuurlijk niet bij alles wat ik niet weet gelijk een nieuw topic maken, maar ik kijk meestal eerst op google.
wat mij dan opvalt is, ten eerste, dat xgn er Veel veel veel beter uitziet dan de meeste andere forums, maar ook dat XGN dan weer geen cheat/walktrough pagina heeft, en aangezien er (volgens mij) veel mensen cheats gebruiken, is het mogelijk dat er een cheat pagina komt met alle game cheats ofzo??

als je boven in de balk kijkt (recensies, rubrieken, video's, releases, forum) zie je dat naast ''FORUM'' nog net een button kan, misschien dat er binnenkort ''cheats'' staat?
Oud 06 december 2011, 19:42   #2
ian_d_h
XGN Punten: 1188
Stamgast

ian_d_h's avatar

Rep kracht: 7 ian_d_h is op de goede weg
Als je een game zoekt dan zie je daar ook cheats en walktrougs staan. Maar volgens mij wordt dat niet veel bijgewerkt.

Edit: ik zie nu dat je daar geen cheats kan insturen maar naar een site door verwijzen

Doe mee met de vierde XGN PC toernooi druk hier. nu met prijzen!!
ian_d_h is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 december 2011, 19:44   #3
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Vroeger had je er een aparte pagina voor. Je kon toen cheats en walkthroughs insturen en iemand van de redactie zou die checken alvorens hij op de pagina gepubliceerd zou worden. Ik weet nu hoe het nu zit.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 december 2011, 19:57   #4
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Ik zit hier al lang genoeg om te weten dat er met die cheats serieus veel problemen waren:

1) Spelling deed er niet toe, laat staan alinea's of leestekens
2) Het "leek" soms gewoon gekopieerd van één of andere website (zie aanhalingstekens)
3) Ze werden amper gecontroleerd op betrouwbaarheid
4) Trophies/achievements werden gepost onder cheats en dergelijke
5) Het leverde 25 punten op per cheat die geactiveerd werd (spammers iemand?)
6) Deze punten werden op voorhand toegekend en konden later ingetrokken worden. Maar iemand die dit deed vlak voor het einde van de maand had alvast één ding goed begrepen > maandprijs.
7) Het duurde gemiddeld een dag of 4 tot soms zelfs bijna 2 weken tot goedkeuring

Conclusie: Als men het opnieuw invoert moeten deze 7 punten SOWIESO aangepakt worden en MOET er iemand aangesteld worden om deze te bekijken zowel op betrouwbaarheid als spelling. Wil me gerust kandidaat stellen maar zie weinig kans op aangenomen te worden zelfs al worden ze ingevoerd (had zelfde probleem bij Boxarts/Trophies)
Oud 06 december 2011, 20:01   #5
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
XGN's homepage ziet er inderdaad mooi uit, maar het forum is echt extreem ouderwets.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 december 2011, 20:10   #6
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
We hadden dit ooit wel, maar hebben toen besloten dat los te laten toen de nieuwe site afgelopen jaar lanceerde. We lieten het eerst insturen door de leden, maar dan loop je tegen meerdere problemen op, zoals de kwaliteit, kopieren van andere sites, etc. We hebben daarnaast (op dit moment) niet de mankracht om dat door de redactie allemaal te laten bijhouden.
Oud 06 december 2011, 20:35   #7
smitje2906
XGN Punten: 110
Junior Member

smitje2906's avatar

Rep kracht: 0 smitje2906 moet hopen dat hij zijn leven betert
MrSoKoLoV wou zich kandidaat stellen voor de cheatpagina, dat is er al 1,
ik zou het eventueel ook wel willen, dan zijn er al 2,
Antwoord

Tags
cheats, eminem, xgn

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten