|
|
#61 |
|
XGN Punten: 645
Senior Member
Rep kracht: 0
![]() |
Als je een cheat instuurt krijg je onmiddelijk al 25 punten (ookal is hij nog niet bekeken). Als jouw cheat later bekeken wordt en goed wordt gekeurd behoud je die punten. Als jouw cheat afgekeurd wordt gaan deze 25 punten weer van je totaal af.
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
XGN Punten: 2615
Editor
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klopt! ben eergisteren, gisteren en vandaag bezig geweest met een hele lijst cheats die nog nagekeken moesten worden. Dat is nu voor een groot gedeelte gedaan. Maar omdat een klein foutje was zijn er een paar cheats verloren gaan dus voeg gerust nieuwe cheats toe!
Ook als je iets ziet wat niet klopt bv een lege cheats lijst stuur even een mailtje naar n.voorn@xgn.nl |
|
|
|
|
|
#71 | |
|
XGN Punten: 3190
Pc gamer
|
Citaat:
****EDIT******* Krijg je nu per cheat, hint en unlockable punten of is het gewoon op alles een totaal getal? sorry dat ik een dubbelpost maak maar anders krijgt niemand de edit vraag te zien ![]() ******* Krijg je nu per cheat punten of voor alles wat je instuurt maar 1x een punt. Laatst gewijzigd door GKillerX : 18 juli 2010 om 09:48. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
XGN Punten: 3563
Rawr.
Rep kracht: 23
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat staat er als het goed is bij vermeld. Voor een ingestuurde cheat krijg je 25 punten, maar als je meerdere (kleinere) cheats gaat insturen van dezelfde game dan moet je die tegelijk insturen en krijg je maar 1x de 25 punten. Als het voor twee verschillende games is dan krijg je wel 2x 25 punten.
Zo zat het volgens mij. |
|
|
|
|
|
#73 | |
|
XGN Punten: 3190
Pc gamer
|
Citaat:
dus als ik het goed begrijp krijg ik als ik bijvoorbeeld een heel pagina volstuur in één keer krijg ik maar 25 punten terwijl ik ze dan één voor één instuur ik 25 per cheat krijg? |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
XGN Punten: 2615
Editor
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nee als je het 1 voor een stuurt keur ik ze af
Als er nog iets is, ik kijk cheats na dus pm mij! Sent from my HTC Hero using Tapatalk |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:26. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave