Oud 12 februari 2009, 14:36   #1
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
Cheats Insturen

Hallo Mede XGN'ers

Sommige XGN members die cheats insturen, sturen dit in het engels in.
De bedoeling is dat we een nederlandse site zijn en blijven en de cheats dus ook.
Ik weet dat dit niet op de cheat inlever pagina staat, maar daar word aangewerkt.

Dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om het in het nederlands in te sturen?]

Ook vraag ik jullie niet unlock of code cheats in gewoon het hint scherm te sturen, dit hoor netjes ingevuld te worden bij unlock of codes tabel!
bv:
Citaat:
Circuits
Successfully complete the indicated task to unlock the corresponding circuit:

Big Bang Circuit: Finish in first, second, or third in the Universal Circuit.
Comet Circuit: Finish in first place in the Planet Circuit.
Cosmos Circuit: Finish in first place in the Supernova Circuit.
Galaxy Circuit: Finish in first place in the Cosmos Circuit.
Meteorite Circuit: Finish in first place in the Sunlight Circuit.
Moonlight: Finish in first place in the Mercury, Venus, Jupiter, and Saturn Circuits.
Satellite Circuit: Finish in first place in the Comet Circuit.
Stardust: First in first place in the Moonlight Circuit.
Sunlight Circuit: Finish in first place in the Satellite Circuit.
Supernova Circuit: Finish in first place in the Meteorite Circuit.
Universal Circuit: Finish in first, second, or third in the Galaxy Circuit.
Events
Successfully complete the indicated task to unlock the corresponding event:

400m Hurdles: Win the Sunlight Circuit.
400m Race: Win the Planet Circuit.
4x100m Relay: Unlock the Moonlight Circuit.
Archery Event: Unlock the Stardust Circuit.
Dream Fencing: Win the Comet Circuit.
Dream Platform: Unlock the Galaxy Circuit.
Dream Race: Unlock the Moonlight Circuit.
Dream Table Tennis: Win the Satellite Circuit.
High Jump: Play as all characters.
Pole Vault: Unlock the Supernova Circuit.
Single Sculls Event: Unlock the Moonlight Circuit.
Vault: Unlock the Cosmos Circuit.
Advanced Class
Finish the Moonlight Circuit in first place to unlock the Advanced Class.
etc.........
Tevens is er een "Voeg meer regels toe" knop er, gebruik die ook
Ook als je zulke codes instuurt:
Citaat:
1DAFF7A6
en dat spel is voor xbox ps3 en wii moet je niet 3x die zelfde code opnieuw insturen maar gewoon dat ding aanvinken

Bedankt!

Laatst gewijzigd door GKillerX : 13 februari 2009 om 10:15.
GKillerX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 19:59   #2
mrs crazyterorrr
XGN Punten: 1850
*****-queen

mrs crazyterorrr's avatar

Rep kracht: 13 mrs crazyterorrr is op de goede weg
zal er opletten bedankt
mrs crazyterorrr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2009, 08:51   #3
Strikeh
XGN Punten: 4164
Extreem Forum Gebruiker

Strikeh's avatar

Rep kracht: 27 Strikeh is op de goede weg
Leek me vrij logisch... Anders is het ook maar gewoon copy paste werk natuurlijk ...

ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq oʇ ƃuıoƃ ɯɐ ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Strikeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2009, 09:33   #4
GKillerX
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strikeh Bekijk bericht
Leek me vrij logisch... Anders is het ook maar gewoon copy paste werk natuurlijk ...
Voor sommige mensen maak ik het dus nog extra duidelijk
Oud 13 februari 2009, 10:00   #5
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Even een vraag, het heeft er een beetje mee te maken. Als ik nu een walktrough weet die ik niet zelf gemaakt heb of een kaart/map of zelfs een video die kan helpen bij een game, moet ik dit dan als hint doorsturen?
Oud 13 februari 2009, 10:04   #6
GKillerX
Editor

GKillerX's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Even een vraag, het heeft er een beetje mee te maken. Als ik nu een walktrough weet die ik niet zelf gemaakt heb of een kaart/map of zelfs een video die kan helpen bij een game, moet ik dit dan als hint doorsturen?
Als je een walktrough heb moet je die insturen bij Walktrough
geen video's , moet geschreven zijn.
Als je een hint hebt hoe bv makkelijk geld kan verdienen stuur je dat in als hint
Oud 13 februari 2009, 10:06   #7
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GKillerX Bekijk bericht
Als je een walktrough heb moet je die insturen bij Walktrough
geen video's , moet geschreven zijn.
Als je een hint hebt hoe bv makkelijk geld kan verdienen stuur je dat in als hint
En kaarten & maps? Zoals bij Gta IV bijvoorbeeld, alle stunt jumps of alle 30 stevie cars en dergelijke, ook als hint insturen dan? En moet je dan gewoon de url geven of zelf de image invoegen? Of wordt hier misschien nog een extra sectie voor gemaakt op XGN?
Oud 13 februari 2009, 10:09   #8
GKillerX
Editor

GKillerX's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
En kaarten & maps? Zoals bij Gta IV bijvoorbeeld, alle stunt jumps of alle 30 stevie cars en dergelijke, ook als hint insturen dan? En moet je dan gewoon de url geven of zelf de image invoegen? Of wordt hier misschien nog een extra sectie voor gemaakt op XGN?
zijn gewoon welkom
kan je onder hints opsturen idd

Tevens bij deze zijn ALLE cheats nagekeken

Btw eerste post edited!

Laatst gewijzigd door GKillerX : 13 februari 2009 om 10:20.
GKillerX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 11:45   #9
Liquidsnake
XGN Punten: 2357
Gamer in hart en nieren

Liquidsnake's avatar

Rep kracht: 16 Liquidsnake heeft een positieve uitstralingLiquidsnake heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar Liquidsnake
Is inderdaad vrij logisch dat het in het nederlands wordt gezet anders haal je het egwoon van andere sites af alléé dan is er niks aan dat je die cheat zelf hebt ontdekt.
Oud 17 februari 2009, 13:27   #10
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
cheats hoef je niet zelf te ontdekken!
je mag ze overnemen van andere site's, als je ze hier maar in het Nederlands plaatst en zorgt dat je de cheat goed overneemt.
alleen walkthroughs berusten op eigen ervaring!

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 maart 2009, 14:45   #11
svennie
XGN Punten: 1654
Stamgast

svennie's avatar

Rep kracht: 9 svennie is op de goede weg
Ik heb dan nog vervolgens een vraagje, eigenlijk is hij al min of meer beantwoord maar moet even duidelijkheid hebben over een bepaald punt:

als je op een engelse site een engelse walkthrough hebt gevonden, en je vertaald deze zelf naar het Nederlands, mag je deze dan bij Walkthrough posten?
svennie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 maart 2009, 15:01   #12
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Sorry dat vind ik dan geen eigen walkthrough.. . dus vind ik het posten van een gecopieerde walkthrough die je vervolgens vertaalt ook niet een eigen walkthrough en dus hoort die ook niet gepost te worden.. .
Oud 02 maart 2009, 15:12   #13
svennie
XGN Punten: 1654
Stamgast

svennie's avatar

Rep kracht: 9 svennie is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zuidhof Bekijk bericht
Sorry dat vind ik dan geen eigen walkthrough.. . dus vind ik het posten van een gecopieerde walkthrough die je vervolgens vertaalt ook niet een eigen walkthrough en dus hoort die ook niet gepost te worden.. .
Nee het is geen eigen walkthrough..maar het kan allicht mensen helpen die niet zo goed zijn in engels toch?
svennie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 maart 2009, 15:29   #14
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Maakt niet uit.. . een walkthrough is een eigen zelf gemaakte/geschreven/getiepte ''stap-voor-stap'' uitleg ''verhaal'' over een level in jou game die jij zelf gespeeld hebt.. .
Oud 02 maart 2009, 16:18   #15
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
en hoe jouw ervaring is, welke tips je ons kan geven e.d.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten