Oud 27 januari 2012, 19:32   #1
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Boerkaverbod terecht of niet ?

Het kabinet heeft vrijdag ingestemd met een verbod op gezichtsbedekkende kleding.

Minister Liesbeth Spies (Binnenlandse Zaken) noemde vrijdag na afloop van de ministerraad het boerkaverbod ''van onvoorstelbaar groot belang", zelfs al is het aantal vrouwen dat een boerka draagt beperkt. Ze zei het heel belangrijk te vinden dat mensen elkaar in een open samenleving open benaderen.

Vind je het terecht of ben je tegen het verbod ?
Oud 27 januari 2012, 19:37   #2
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Terecht.
Oud 27 januari 2012, 19:41   #3
Battlefield
XGN Punten: 758
Stamgast

Battlefield's avatar

Rep kracht: 0 Battlefield is op de goede weg
Terecht, ik mag toch ook niet met mijn bivak muts over straat lopen? Alleen als het -10 vriest..
Oud 27 januari 2012, 20:07   #4
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Wat een anti-climax, ik was een soko topic aan het verwachten.
Oud 27 januari 2012, 20:18   #5
Battlefield
Stamgast

Battlefield's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arcadia Bekijk bericht
Of een Musti topic..
De 2 grootste racisten van XGN (volgens mij).
Oud 27 januari 2012, 20:23   #6
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Ik maakte even m'n handen klaar omdat ik dacht dat het van Soko kwam.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Battlefield Bekijk bericht
Of een Musti topic..
De 2 grootste racisten van XGN (volgens mij).
M'n vrienden en XGN'ers hadden me wel heel wat namen gegeven: wetenschapper, cod-pro, Super-Moslim, Illuminati-freak, betweter, ... Maar Racist word ik voor het eerst genoemd. Da's eens iets nieuws.

Je kan nu zoveel mogelijk domme kritiek op mij geven hoor Crapfield, na je uberdomme reacties op het MW3 DLC-nieuws.
Oud 27 januari 2012, 20:28   #7
Battlefield
Stamgast

Battlefield's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Ik maakte even m'n handen klaar omdat ik dacht dat het van Soko kwam.

M'n vrienden en XGN'ers hadden me wel heel wat namen gegeven: wetenschapper, cod-pro, Super-Moslim, Illuminati-freak, betweter, ... Maar Racist word ik voor het eerst genoemd. Da's eens iets nieuws.

Je kan nu zoveel mogelijk domme kritiek op mij geven hoor Crapfield, na je uberdomme reacties op het MW3 DLC-nieuws.
Who cares?
Ik mag zeggen wat ik wil
Oud 27 januari 2012, 20:33   #8
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Alsjeblieft zeg jongens. Niet ieder topic hoeft een topic te worden waarin we elkaar verwensingen gaan toespelen. Back on-topic: boerkaverbod, terecht of niet?
Oud 27 januari 2012, 20:48   #9
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Alsjeblieft zeg jongens. Niet ieder topic hoeft een topic te worden waarin we elkaar verwensingen gaan toespelen. Back on-topic: boerkaverbod, terecht of niet?
Wat is jouw mening?
Oud 27 januari 2012, 20:55   #10
modern
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Als het te erg word stel ik voor om er een slotje op te gooien. Het is niet leuk maar ja...
Oud 27 januari 2012, 21:11   #11
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Wat is jouw mening?
Ik vind het terecht. Vrijheid van godsdienst, prima. Maar het moet niet zover gaan dat het in strijd komt met de regels en wetten van de staat. Ik bedoel, je bent onherkenbaar met een boerka. Een hoofddoek alleen is toch ook prima? Of maakt dat weer verschil qua gelovigheid? Ik ken de islam niet... misschien dat jij het weet.
Hoe dan ook, hoofddoek en niet verder dus voor mij.
Oud 27 januari 2012, 21:28   #12
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Battlefield Bekijk bericht
Who cares?
Ik mag zeggen wat ik wil
Het feit dat je mij een racist noemt, laat zien wat voor incompetente, geen-nieuws-lezende kleine kind je bent. Als je na al mijn post mij nog een racist kunt noemen, dan zit er serieus iets mis bij jou.

OT: Mijn mening: Onterecht. Als meisjes van 14-15 jaar het recht hebben om alles van hun lichaam te laten zien, dan mogen de gelovigen ook alles in hun beurt weer afdekken. Maar een normale hoofddoek is meer dan genoeg.

@modern, jij opent dit topicje en je geeft je eigen mening niet?
Oud 27 januari 2012, 21:49   #13
modern
Forum-Verslaafd

modern's avatar

@Musti, ik vind het terecht En sluit me aan bij de mening van Jelle

OT: Mijn mening: Onterecht.
Maar een normale hoofddoek is meer dan genoeg.

Ben je het er nou mee eens of oneens ?
Oud 27 januari 2012, 21:54   #14
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Eens, maar ze hadden het gewoon anders moeten verwoorden.

Ze hadden gewoon moeten zeggen dat je je hoofd niet volledig mag bedekken. Daar zat de boerka bij inbegrepen, en dan kreeg je ook geen gezeur.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is nu online  
Oud 27 januari 2012, 21:56   #15
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Het feit dat je mij een racist noemt, laat zien wat voor incompetente, geen-nieuws-lezende kleine kind je bent. Als je na al mijn post mij nog een racist kunt noemen, dan zit er serieus iets mis bij jou.

OT: Mijn mening: Onterecht. Als meisjes van 14-15 jaar het recht hebben om alles van hun lichaam te laten zien, dan mogen de gelovigen ook alles in hun beurt weer afdekken. Maar een normale hoofddoek is meer dan genoeg.

@modern, jij opent dit topicje en je geeft je eigen mening niet?
Hoe raar het ook klinkt, in het eerste geval ben je 'identificeerbaar' en met een boerka of welke andere gezichtsbedekking, niet.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten