|
|
#1 |
|
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 0
![]() |
Boerkaverbod terecht of niet ?
Het kabinet heeft vrijdag ingestemd met een verbod op gezichtsbedekkende kleding.
Minister Liesbeth Spies (Binnenlandse Zaken) noemde vrijdag na afloop van de ministerraad het boerkaverbod ''van onvoorstelbaar groot belang", zelfs al is het aantal vrouwen dat een boerka draagt beperkt. Ze zei het heel belangrijk te vinden dat mensen elkaar in een open samenleving open benaderen. Vind je het terecht of ben je tegen het verbod ? |
|
|
|
|
#6 | ||
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Citaat:
Citaat:
Je kan nu zoveel mogelijk domme kritiek op mij geven hoor Crapfield, na je uberdomme reacties op het MW3 DLC-nieuws. |
||
|
|
|
|
#7 | |
|
XGN Punten: 758
Stamgast
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
Ik mag zeggen wat ik wil |
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Ik vind het terecht. Vrijheid van godsdienst, prima. Maar het moet niet zover gaan dat het in strijd komt met de regels en wetten van de staat. Ik bedoel, je bent onherkenbaar met een boerka. Een hoofddoek alleen is toch ook prima? Of maakt dat weer verschil qua gelovigheid? Ik ken de islam niet... misschien dat jij het weet.
Hoe dan ook, hoofddoek en niet verder dus voor mij. |
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Het feit dat je mij een racist noemt, laat zien wat voor incompetente, geen-nieuws-lezende kleine kind je bent. Als je na al mijn post mij nog een racist kunt noemen, dan zit er serieus iets mis bij jou.
OT: Mijn mening: Onterecht. Als meisjes van 14-15 jaar het recht hebben om alles van hun lichaam te laten zien, dan mogen de gelovigen ook alles in hun beurt weer afdekken. Maar een normale hoofddoek is meer dan genoeg. @modern, jij opent dit topicje en je geeft je eigen mening niet? |
|
|
|
|
#14 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eens, maar ze hadden het gewoon anders moeten verwoorden.
Ze hadden gewoon moeten zeggen dat je je hoofd niet volledig mag bedekken. Daar zat de boerka bij inbegrepen, en dan kreeg je ook geen gezeur. |
|
|
|
|
#15 | |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Citaat:
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave