Oud 16 maart 2011, 22:37   #1
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Black Ops Weekend

Wat is er nou leuker om samen met Nederlanders te spelen? Niets! Daarom organiseer ik het 'Black Ops Weekend'. Wanneer we dit houden weet ik nog niet, maar dat komt natuurlijk omdat dit afhangt van jullie. Ik heb begrepen dat sommige mensen een toetsweek hebben, maar ook gaan sommige mensen Gears of War 2 spelen dit weekend.
Anyway, zeg gewoon wanneer je kan, zolang het maar in het weekend is. En als ik je niet op Xbox Live heb of hij staat niet in je signature, vergeet dan niet je gamertag te melden.

Gebruikersnaam - Gamertag - Datum
Julian - DikkeWretcher - 19 (a), 20 (m, a), 21 (m) maart
Braadworst - ButcherBoyz NL - ?
B--T--B-8 - o0 B T B 8 0o - 19, 20, 21 maart

Ik hoop dat er wat inschrijvingen komen. Ik ken sowieso nog 3 andere mensen op Xbox Live, maar of hun komen is ook niet zeker.

m = middag
a = avond
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2011, 22:39   #2
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
ik heb je geowned owned owned, chopper gunner p0wnz ownde newowepowjownd

maaree... ik speel wel mee.. als ik kan en zin heb om black cocks te spelen
Oud 16 maart 2011, 22:41   #3
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Kan je in het weekend?
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2011, 23:09   #4
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ik doe ook graag mee natuurlijk. Ik kan meeste weekends wel. In ieder geval dit weekend.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2011, 10:01   #5
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
hoho, dit weekend zouden we gears 2 gaan doen he

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2011, 10:46   #6
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
hoho, dit weekend zouden we gears 2 gaan doen he
Heb Gears 2 niet meer, duz zit voor mij niks anders op hè

Oud 17 maart 2011, 14:44   #7
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Ik kan vrijdag/zaterdag/zondag avond waarschijnlijk wel.
Oud 17 maart 2011, 17:24   #8
iaasoon
XGN Punten: 981
Hoestdrank held

iaasoon's avatar

Rep kracht: 6 iaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereen
Ik kan elk weekend wel volgens mij, mits in de avond
Gamertag: iaasooon
Oud 17 maart 2011, 17:28   #9
Braadworst
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Black ops, in de avond, dit weekend. zolang het maar niet op de tijd van gears 2 is. want gears 2 is belangrijker.
Oud 18 maart 2011, 15:50   #10
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Zag dat Stephan en ik ongeveer gelijke k/d hebben. Dat kan spannend worden

Oud 18 maart 2011, 17:32   #11
Braadworst
0570

Braadworst's avatar

kijk maar uit voor mijn k/d, 1.10 volgens mij
Oud 31 maart 2011, 23:10   #12
Niels_x360
XGN Punten: 2424
Gaming JunK

Niels_x360's avatar

Rep kracht: 16 Niels_x360 is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar Niels_x360
ik ben ook wel in voor een potje black ops

g tagg Cypraxx

PSN: Cypraxx_

XBL: JoeBarbaroNL
Niels_x360 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 april 2011, 18:34   #13
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Hoi

Sorry, maar ik niet.
Reden is: Heb de game niet :o)

Doei
Oud 02 april 2011, 00:15   #14
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Tja Niss, dat konden we zelf ook al raden.

Oud 02 april 2011, 01:14   #15
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GE niss Bekijk bericht
RedeN is:
L - O - L - !!!!

prik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten