|
|
#1 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Black Ops Weekend
Wat is er nou leuker om samen met Nederlanders te spelen? Niets! Daarom organiseer ik het 'Black Ops Weekend'. Wanneer we dit houden weet ik nog niet, maar dat komt natuurlijk omdat dit afhangt van jullie. Ik heb begrepen dat sommige mensen een toetsweek hebben, maar ook gaan sommige mensen Gears of War 2 spelen dit weekend.
Anyway, zeg gewoon wanneer je kan, zolang het maar in het weekend is. En als ik je niet op Xbox Live heb of hij staat niet in je signature, vergeet dan niet je gamertag te melden. Gebruikersnaam - Gamertag - Datum Julian - DikkeWretcher - 19 (a), 20 (m, a), 21 (m) maart Braadworst - ButcherBoyz NL - ? B--T--B-8 - o0 B T B 8 0o - 19, 20, 21 maart Ik hoop dat er wat inschrijvingen komen. Ik ken sowieso nog 3 andere mensen op Xbox Live, maar of hun komen is ook niet zeker. m = middag a = avond |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

NYAN!

Lineaire weergave