Oud 22 februari 2011, 19:17   #1
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Black Ops potjes

Wie heeft hier eigenlijk allemaal Black Ops voor de Xbox 360 ?

Ik heb hem nu sinds kort en vind het toch weer gewoon leuk om te spelen. Ik wil nu dus ook wel eens samen wat potjes spelen met de XGN'ers. Dus dit topic gebruiken we voor het afspreken om wat potjes Black Ops te spelen.

Misschien om te beginnen maar eens zeggen wie Black Ops in bezit heeft en wie wel een keertje wilt spelen.

Leden met Black Ops:

B--T--B-8 = oO B T B 8 Oo
Joeri = Henchman Joe
Julian = DikkeWretcher
Braadworst = butcherboyz NL
stephanj10 = stephan990
iaasoon = iaasooon

Ps. Ben nu online, feel free to join (je mag me sowieso altijd joinen)

Legen... Wait for it... Dary!

Laatst gewijzigd door Joeri : 22 februari 2011 om 20:11.
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2011, 19:27   #2
Joeri
XGN Punten: 1071
Editor

Joeri's avatar

Rep kracht: 9 Joeri is een voorbeeld voor iedereenJoeri is een voorbeeld voor iedereenJoeri is een voorbeeld voor iedereen
Heb wel geen enkele nieuwe map gekocht, maar ik ben altijd wel te vinden voor een potje: Henchman Joe
Joeri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2011, 19:42   #3
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Jammer dat ik geen Black Ops heb anders was ik wel gejoind tot Real speelt
Oud 22 februari 2011, 20:07   #4
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Oeh, leuk! Eindelijk is een game die ook ik fanatiek (of gebruik ik dit begrip nu verkeerd?) speel, in plaats van Halo: Reach of het mindere Bad Company 2 (naar mijn mening).

Alleen ik kan je nu al vertellen dat ik weinig ga zeggen via de headset, verlegenheid, ook al zitten er kilometers tussen ons in. =P

Maar wil 't graag is proberen dus zet me maar bij de lijst: DikkeWretcher.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2011, 20:33   #5
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
zet mij er ook maar bij... ik heb je al in mn lijst staanv bij XBOXLIVE
Oud 22 februari 2011, 21:12   #6
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Zet mij er ook maar bij maar ik moet nog wel even gold kopen om online te spelen.
Oud 22 februari 2011, 23:14   #7
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Oeh, leuk! Eindelijk is een game die ook ik fanatiek (of gebruik ik dit begrip nu verkeerd?) speel, in plaats van Halo: Reach of het mindere Bad Company 2 (naar mijn mening).

Alleen ik kan je nu al vertellen dat ik weinig ga zeggen via de headset, verlegenheid, ook al zitten er kilometers tussen ons in. =P

Maar wil 't graag is proberen dus zet me maar bij de lijst: DikkeWretcher.
Dat maak me niet veel uit hoor. Ben zelf ook niet de grootste prater, kan me sowieso beste concentreren als ik niet praat
Maar ik vind het wel leuk om af en toe wat te vertellen, dus vind het ook niet erg als mensen juist veel praten.

Heb vandaag in ieder geval al lekker wat potjes samen met Joeri gedaan. Dat was al wel leuk.

Hij kwam trouwens met het goede punt hoe hij me moest aanspreken.
Iedereen kan mij gewoon Barry noemen, tenzij je het makkelijker vind om btb te zeggen ofzo.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2011, 19:42   #8
iaasoon
XGN Punten: 981
Hoestdrank held

iaasoon's avatar

Rep kracht: 6 iaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereen
Zet mij er ook maar bij: iaasooon
Oud 25 april 2011, 13:04   #9
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Spelen mensen nog Crap Ops? Ik heb de game geleend van een vriend dus kan ik eventjes meedoen Ben wel nog even bezig met de SP he
Oud 27 april 2011, 13:51   #10
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Serieus is er niemand die Black Cops wil spelen?
Oud 01 mei 2011, 10:58   #11
iaasoon
XGN Punten: 981
Hoestdrank held

iaasoon's avatar

Rep kracht: 6 iaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BERII66 Bekijk bericht
Serieus is er niemand die Black Cops wil spelen?
ik wel! Je mag me altijd joinen hoor!
Oud 01 mei 2011, 12:17   #12
lbp12
XGN Punten: 23
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 lbp12 is op de goede weg
BLACK OPS IS SAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIII :@:@:@
lbp12 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 mei 2011, 12:47   #13
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lbp12 Bekijk bericht
BLACK OPS IS SAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIII :@:@:@
Wil je een boterham?
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 01 mei 2011, 13:05   #14
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iaasoon Bekijk bericht
ik wel! Je mag me altijd joinen hoor!
Ik ga je dan eerst toevoegen en dan gamen we wel samen Julian.
Oud 01 mei 2011, 13:40   #15
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Heb ik ook nog iets in te brengen? :')
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten