|
|
#1 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Black Ops potjes
Wie heeft hier eigenlijk allemaal Black Ops voor de Xbox 360 ?
Ik heb hem nu sinds kort en vind het toch weer gewoon leuk om te spelen. Ik wil nu dus ook wel eens samen wat potjes spelen met de XGN'ers. Dus dit topic gebruiken we voor het afspreken om wat potjes Black Ops te spelen. Misschien om te beginnen maar eens zeggen wie Black Ops in bezit heeft en wie wel een keertje wilt spelen. Leden met Black Ops: B--T--B-8 = oO B T B 8 Oo Joeri = Henchman Joe Julian = DikkeWretcher Braadworst = butcherboyz NL stephanj10 = stephan990 iaasoon = iaasooon Ps. Ben nu online, feel free to join Laatst gewijzigd door Joeri : 22 februari 2011 om 20:11. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Oeh, leuk! Eindelijk is een game die ook ik fanatiek (of gebruik ik dit begrip nu verkeerd?) speel, in plaats van Halo: Reach of het mindere Bad Company 2 (naar mijn mening).
Alleen ik kan je nu al vertellen dat ik weinig ga zeggen via de headset, verlegenheid, ook al zitten er kilometers tussen ons in. =P Maar wil 't graag is proberen dus zet me maar bij de lijst: DikkeWretcher. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
![]() Maar ik vind het wel leuk om af en toe wat te vertellen, dus vind het ook niet erg als mensen juist veel praten. Heb vandaag in ieder geval al lekker wat potjes samen met Joeri gedaan. Dat was al wel leuk. Hij kwam trouwens met het goede punt hoe hij me moest aanspreken. Iedereen kan mij gewoon Barry noemen, tenzij je het makkelijker vind om btb te zeggen ofzo. |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

NYAN!
Lineaire weergave