|
|
#1 |
|
XGN Punten: 584
Senior Member
Rep kracht: 0
![]() |
BF3 Matches?
Beste mensen,
Waarschijnlijk zijn er best veel mensen die Battlefield 3 in huis gaan halen. Ik ben daar in ieder geval een van. Aangezien ik eigenlijk niemand ken die verder dit spel gaat halen en ik wel graag samen speel vraag ik hier of er misschien mensen ook bf3 gaan halen en af en toe samen een match willen spelen? Gr Alteriss |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 2589
Stamgast
![]() |
heb je dan geen vrienden in je vriendelijst?
Ik weet zeker wanneer ik sávonds mijn BF opstard dat er tenminste 30 mensen uit mijn vriendelijst die dit aan het spelen zijn. je hebt er maar 3 nodig Alteriss, want denk dat er weer een scout inzit van 4 man. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 584
Senior Member
![]() |
Het probleem is dat ik pas sinds een week de ps3 heb
En dat ik alleen maar 2 mensen van Reallife ken die ook ps3 hebben. En dat die allebei geen bf3 gaan kopen |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 2312
^^
Rep kracht: 9
![]() |
Op de release dag, of misschien vóór de releasedag heb ik hem in huis en speel ik hem helemaal plat. Dus mij kan je ook adden.
Heb voorlopig alleen geen headset want die is kapot (pff) . Denk dat ik tegen die tijd wel een nieuwe heb. PSN: Luansetri-Lunaly |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

En dat ik alleen maar 2 mensen van Reallife ken die ook ps3 hebben. En dat die allebei geen bf3 gaan kopen
Heb voorlopig alleen geen headset want die is kapot (pff)
. Denk dat ik tegen die tijd wel een nieuwe heb.

Lineaire weergave