Oud 20 maart 2011, 14:01   #46
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Dragonball Z en Crash Bandicoot zijn echte ouderwetse toppers waar je blij van wordt
Oud 20 maart 2011, 23:45   #47
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Dragonball Z en Crash Bandicoot zijn echte ouderwetse toppers waar je blij van wordt
Dat is waar ja.
Als ik nu terug kijk naar de oude filmpjes op youtube van ps1 games dan zit ik zo te denken 'goh, ik wou dat ik nog een ps1 had met die spellen'.
Oud 20 maart 2011, 23:49   #48
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grangeke Bekijk bericht
Dat is waar ja.
Als ik nu terug kijk naar de oude filmpjes op youtube van ps1 games dan zit ik zo te denken 'goh, ik wou dat ik nog een ps1 had met die spellen'.
Stiekem gebruik ik daar een psx emulator voor.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2011, 16:14   #49
zalikffmeelopen
XGN Punten: 1353
zalikffmeelopen

zalikffmeelopen's avatar

Rep kracht: 7 zalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereen
Metal Gear Solid 1, geen discussie nodig lijkt mij zo!
Oud 22 maart 2011, 00:15   #50
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zalikffmeelopen Bekijk bericht
Metal Gear Solid 1, geen discussie nodig lijkt mij zo!
Heb ik mij ook dag en nacht mee bezig gehouden!
Ik vond het '!' geluidje zo leuk XD
Oud 14 mei 2011, 15:23   #51
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Werd laatst nog eens herrinerd aan een goede ps1 game:
Ape Escape, jongens wat heb ik die veel gespeeld zeg. Echt een verdomd leuke game was dat, krijg er zo weer zin in hem nog eens te spelen.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 04:06   #52
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
GTA San Andereas natuurlijk.. Maar Burnout revenge vond ik ook cool.
Oud 23 mei 2011, 07:47   #53
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeri1000 Bekijk bericht
GTA San Andereas natuurlijk.. Maar Burnout revenge vond ik ook cool.
Die waren er ook echt voor de playstation 1
Oud 07 juli 2011, 11:29   #54
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Digimon World en Yu-Gi-Oh Forbidden Memories. Het zegt al heel veel dat wanneer je in deze tijd van HD, Xbox 360, online en alles toch nog zulke games speelt. Heb je een Playstation die deze games kan spelen (de fat ps3 meen ik), koop deze games dan ergens want ze zijn keigaaf.
Oud 07 juli 2011, 12:33   #55
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LDawg Bekijk bericht
Digimon World en Yu-Gi-Oh Forbidden Memories. Het zegt al heel veel dat wanneer je in deze tijd van HD, Xbox 360, online en alles toch nog zulke games speelt. Heb je een Playstation die deze games kan spelen (de fat ps3 meen ik), koop deze games dan ergens want ze zijn keigaaf.
Heb ze allebei origineel alleen dat yugijow spel spoort voor geen meter snap niet dat je dat leuk vind je moet honderden kaarten combinaties onthouden.
Oud 07 juli 2011, 13:03   #56
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Eindelijk nog iemand die fan is van Digimon World voor de psx. Ik heb er speciaal een emulator voor gezocht zodat ik hem alsnog kon spelen. Ik moest hem gewoon weer eens spelen.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 juli 2011, 13:05   #57
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darkness Bekijk bericht
Heb ze allebei origineel alleen dat yugijow spel spoort voor geen meter snap niet dat je dat leuk vind je moet honderden kaarten combinaties onthouden.
Je hoeft ze niet allemaal precies te onthouden. Ten eerste heb je een deck van maar 40 kaarten dacht ik, dus dat is niet zoveel. Daarnaast is het gewoon zo dat een vuur kaart + een wolf/kat-achtig beest altijd dezelfde uitkomst heeft. Het maakt niet zoveel uit welke vuurkaart je gebruikt.

Eén ding wat me wel irriteert aan het spel is de moeilijkheidsgraad later in de game. De tegenstanders leggen dan gewoon zo hoppa in 1 keer in 4500/4000 beest op, terwijl niks in je eigen deck in de buurt komt van die kracht. ><

@DominusNL Tof spel was dat. Vooral de Digimon die poepen
Oud 07 juli 2011, 22:08   #58
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
Heb Spyro altijd kapot gespeeld op de 1e playstation Spyro, Tekken en Crash bandicoot! Laatst Crash bandicoot nog gespeeld
Oud 09 juli 2011, 19:07   #59
LunaSense
XGN Punten: 2312
^^

LunaSense's avatar

Rep kracht: 9 LunaSense zal snel beroemd worden
De Driver reeks voor de PSone vond ik voor die tijd echt episch.
Oud 09 juli 2011, 19:08   #60
dark-lord-11
XGN Punten: 987
XGN Master

dark-lord-11's avatar

Rep kracht: 0 dark-lord-11 moet hopen dat hij zijn leven betert
Spyro!

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten