|
|
#1 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Bestanden toevoegen aan bericht
Beste leden,
Onlangs vroeg een lid van ons forum mij of er wellicht een mogelijkheid in het forum gebouwd kon worden, zodat je bestanden (zoals foto's) vanaf je PC kunt toevoegen aan berichten. Dit door middel van uploading naar ons forum (onze server). Dit is zeker mogelijk, jullie kunnen je bestanden op onze server plaatsen. Omdat er misschien meer mensen zijn die dit graag willen weten heb ik dit topic geopend. Hierbij een korte uitleg hoe het in zijn werking gaat: 1. Je wilt een nieuw bericht posten. 2. Post je bericht in volledige modus (dus geen 'quick reply', maar druk op 'meer opties' onderaan de topic). 3. Stel je bericht op en ga vervolgens naar onder, naar overige opties. 4 Hier staat o.a. diverse opties, bestanden toevoegen, abonnement op discussie, maak een enquête en discussie beheer. 5. Gebruik 'bestanden toevoegen', druk op: beheer bijlagen. 6. Hier kun je ofwel een bestand van je computer uploaden, ofwel een bestand ergens anders op internet naar onze server uploaden (zodat deze niet verloren zal gaan in de toekomst en we alles binnen XGN houden). 7. Na het uploaden zal de naam van het bestand in het scherm verschijnen. Hier kun je op klikken en de link pakken om in je bericht als plaatje toe te voegen (verwijder dan wel de bijlage uit je bericht, anders staat hij er dubbel). Je kunt ook het scherm sluiten, de bijlage zit dan automatisch aan je bericht toegevoegd. 8. Het weg zal zich vervolgens vanzelf wijzen, maar als je er niet uitkomt kun je bovenstaande stappen altijd volgen. Hopelijk heb ik jullie zo voldoende geholpen en zal de functie nu door meer mensen gebruikt worden. Veel succes! Laatst gewijzigd door fablex : 31 juli 2008 om 23:47. |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave