Oud 03 januari 2012, 01:48   #1
TheJorrH
XGN Punten: 659
Member

TheJorrH's avatar

Rep kracht: 0 TheJorrH is op de goede weg
beats by dr.dre

Ik heb bedacht beats by dr dre te gaan kopen voor o.a. gebruik op mijn PS3.
Nou is mijn vraag aan de gene die hier verstand van hebben en/of thuis hebben liggen, advies kunnen geven of ik solo hd of studio moet halen. De details en specs over beide headphones weet ik al maar ik ben meer benieuwd naar het verschil in geluid.
En niet beginnen over Pro graag, die is te duur.
Oud 03 januari 2012, 16:52   #2
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Heb je specifieke voorkeur voor in of out ear?
Oud 03 januari 2012, 16:54   #3
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
dafuq beats by dr dre zijn zo overrated en overpriced waarom koopt iedereen die dingen?
Oud 03 januari 2012, 21:46   #4
TheJorrH
Member

TheJorrH's avatar

Out ear, wl wel headphone geen oortjes. On ear kan ook. Maar ik koop hem zelf omdat ik en de bass van die dingen echt geweldig vind klinken ( mijn muzieksmaak heeft goede bass nodig ) en zien er wel mooi uit naar mijn mening, en nee gebruik ze vrijwel alleen binnenshuis en loop er niet de hele dag mee buiten dus gaat me niet om 'swag' ofzo. Zijn inderdaad in vergelijking met de prijs overrated, maar wil wel koptelefoon die er beetje normaal uitziet en niet zoals naar mijn mening skullcandy etc.
Oud 03 januari 2012, 22:02   #5
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Gewoon Solo HD. Tenminste, als ik geld had was ik die gaan halen. Studio is te duur en te groot.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 januari 2012, 22:25   #6
Majestik
XGN Punten: 2465
XGN Editor

Majestik's avatar

Rep kracht: 18 Majestik zal snel beroemd worden
Ik zou gaan voor de Technics Dh-1200. Dat is pas bass helaas niet de mooiste koptelefoon maar dat geluid is super!
Oud 03 januari 2012, 22:40   #7
TheJorrH
Member

TheJorrH's avatar

Oke zal wel even testen in een winkel, maar die technics lijken me ook wel erg groot net als studio's ?
Oud 04 januari 2012, 13:49   #8
dark-lord-11
XGN Punten: 987
XGN Master

dark-lord-11's avatar

Rep kracht: 0 dark-lord-11 moet hopen dat hij zijn leven betert
Ik zelf heb hier ook Solo HD liggen.
Ik zou als ik jouw was niet voor de Studio gaan aangezien je daar batterijen in moet doen vanwege de grote vermogen die de headphone's nodig hebben.
Oud 04 januari 2012, 15:42   #9
TheJorrH
Member

TheJorrH's avatar

Ja klopt, das voor noise-canceling toch?
Kwam er trouwens ook achter dat je beats niet in je ps3 kunt aansluiten, beetje jammer maargoed.
Oud 04 januari 2012, 16:48   #10
dark-lord-11
XGN Master

dark-lord-11's avatar

Ja, dat is voor noise-canceling.
Om het aan te sluiten op je ps3 heb je een usb uitgang nodig, maar je kan toch wel je beats aan sluiten op je tv, is in principe het zelfde.
Oud 04 januari 2012, 18:54   #11
TheJorrH
Member

TheJorrH's avatar

Ja al gekeken maar zie geen ingang? Alleen audio voor tulp aansluiting?
Oud 05 januari 2012, 13:37   #12
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Wist je dat de beats van Dr. Dre dezelfde resultaten heeft als een headphone van 50 euro? Je betaald 150 euro extra voor een redesign een merk erop geplakt, deze headphone heeft 2-3x betere resultaten wat betreft noise canceling... http://tweakers.net/pricewatch/26729...8-(zwart).html
Oud 05 januari 2012, 18:51   #13
TheJorrH
Member

TheJorrH's avatar

Vraag me dan alleen af waarom ze het design niet verbeteren
Oud 05 januari 2012, 19:28   #14
dark-lord-11
XGN Master

dark-lord-11's avatar

Als je stoer wil doen bij je vrienden en de mooiboy wil zijn bij de meiden moet je dus Beats kopen.

En als je voor de beste geluidskwaliteit wil gaan raad ik je Bose aan, net zo duur als Beats maar 10 keer beter.

Succes.
Oud 05 januari 2012, 19:43   #15
TheJorrH
Member

TheJorrH's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dark-lord-11 Bekijk bericht
Als je stoer wil doen bij je vrienden en de mooiboy wil zijn bij de meiden moet je dus Beats kopen.

En als je voor de beste geluidskwaliteit wil gaan raad ik je Bose aan, net zo duur als Beats maar 10 keer beter.

Succes.
Jij hebt ze ook toch, beats?
Dus jij wilt ook stoer doen? En gebruik hem Vrijwel alleen binnen, maar als ik buiten loop wil ik liever een beetje "normaal uitziende headphones" en ze moeten een beetje compact zijn zoals die solo's, en aangezien ik met staatsloterij lekker wat geld heb gewonnen gaat de prijs tot 200.- me niet zo veel aan

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten