|
|
#1 |
|
XGN Punten: 659
Member
Rep kracht: 0
![]() |
beats by dr.dre
Ik heb bedacht beats by dr dre te gaan kopen voor o.a. gebruik op mijn PS3.
Nou is mijn vraag aan de gene die hier verstand van hebben en/of thuis hebben liggen, advies kunnen geven of ik solo hd of studio moet halen. De details en specs over beide headphones weet ik al maar ik ben meer benieuwd naar het verschil in geluid. En niet beginnen over Pro graag, die is te duur. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
![]() |
Out ear, wl wel headphone geen oortjes. On ear kan ook. Maar ik koop hem zelf omdat ik en de bass van die dingen echt geweldig vind klinken ( mijn muzieksmaak heeft goede bass nodig
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 733
Member
![]() |
Wist je dat de beats van Dr. Dre dezelfde resultaten heeft als een headphone van 50 euro? Je betaald 150 euro extra voor een redesign een merk erop geplakt, deze headphone heeft 2-3x betere resultaten wat betreft noise canceling... http://tweakers.net/pricewatch/26729...8-(zwart).html
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
XGN Punten: 987
XGN Master
![]() |
Als je stoer wil doen bij je vrienden en de mooiboy wil zijn bij de meiden moet je dus Beats kopen.
En als je voor de beste geluidskwaliteit wil gaan raad ik je Bose aan, net zo duur als Beats maar 10 keer beter. Succes. ![]() |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Member
![]() |
Citaat:
![]() Dus jij wilt ook stoer doen? En gebruik hem Vrijwel alleen binnen, maar als ik buiten loop wil ik liever een beetje "normaal uitziende headphones" en ze moeten een beetje compact zijn zoals die solo's, en aangezien ik met staatsloterij lekker wat geld heb gewonnen gaat de prijs tot 200.- me niet zo veel aan |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave