|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
Apple Ipad
Ik was deze sinds eind januari aan het denken om een Apple Ipad aan te schaffen.
Nou zijn er geruchten dat hij vrijdag uitkomt. Nou heb ik goed nagedacht en op zich is het een onnodig speeltje lijkt me. In mijn gedachten zou ik makkelijk me mail muziek videos fotos kunnen bekijken. En surfen op het internet. Maarja dat kan ik ook op me laptop en al me andere gadgets. Dusja. Maar wat vinden jullie van de ipad ? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat ik er van vind is dat je in het verkeerde topic zit kerel,je had het onderste topic moeten hebben voor dit soort zaken.
Maar idd de Ipad is zwaar overbodig maar wel handig als je bv op de Wc wilt internetten zonder met je laptop op schoot. ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Grote rommel is het naar mijn mening niet, het een slick dingetje maar of het echt nodig is denk ik niet. De goedkoopste versie gaat 499 kosten en voor die prijs kan je ook een laptop halen die meer functies waaronder USB-poorten heeft. Daarnaast denk ik dat als dit product niet van Apple was, er ook niet z'n grote hype omheen was.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

ik heb hem gisteren even kunnen uitproberen! 
Lineaire weergave