Oud 18 juli 2010, 22:55   #1
krishh
XGN Punten: 3
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 krishh is op de goede weg
Apple Ipad

Ik was deze sinds eind januari aan het denken om een Apple Ipad aan te schaffen.

Nou zijn er geruchten dat hij vrijdag uitkomt.
Nou heb ik goed nagedacht en op zich is het een onnodig speeltje lijkt me.

In mijn gedachten zou ik makkelijk me mail muziek videos fotos kunnen bekijken.
En surfen op het internet.

Maarja dat kan ik ook op me laptop en al me andere gadgets.
Dusja.

Maar wat vinden jullie van de ipad ?
krishh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 23:22   #2
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Wat ik er van vind is dat je in het verkeerde topic zit kerel,je had het onderste topic moeten hebben voor dit soort zaken.

Maar idd de Ipad is zwaar overbodig maar wel handig als je bv op de Wc wilt internetten zonder met je laptop op schoot.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2010, 11:49   #3
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Ik vindt het grote rommel... een iphone is goedkoper en zelfs beter denk ik.
Ze ipad ging zelfs geen Usb poorten hebben of toch het laatst wat ik had gelezen.
grangeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2010, 17:18   #4
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Grote rommel is het naar mijn mening niet, het een slick dingetje maar of het echt nodig is denk ik niet. De goedkoopste versie gaat 499 kosten en voor die prijs kan je ook een laptop halen die meer functies waaronder USB-poorten heeft. Daarnaast denk ik dat als dit product niet van Apple was, er ook niet z'n grote hype omheen was.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2010, 07:58   #5
Djangos
XGN Punten: 702
****** xD

Rep kracht: 13 Djangos is op de goede weg
Inderdaad, praktisch gezien een vergroten iPhone. Koop dan een UMPC. Of als je een iPhone hebt, een kabeltje waardoor je het op je TV kan aansluiten.

Djangos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2010, 09:53   #6
zzzzzmura
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Het probleem is dat je voor dat geld gewoon en hele knappe laptop kan kopen,ik vind de producten van Apple meestal overschat en te duur.

Luctor et Ejaculator
Oud 24 juli 2010, 13:32   #7
Maarteuh_BE
XGN Punten: 1030
<3

Maarteuh_BE's avatar

Rep kracht: 12 Maarteuh_BE is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar Maarteuh_BE
Maar apple is moderner, virusvrij, gebruiksvriendelijk, ... tegenover windows
Oud 24 juli 2010, 14:05   #8
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
je kan windows en apple niet vergelijken...

windows kun je aanpassen hoe je wilt en apple software niet.
grangeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2010, 14:11   #9
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarteuh_BE Bekijk bericht
Maar apple is moderner, virusvrij, gebruiksvriendelijk, ... tegenover windows
Apple moderner? Right. Gebruiksvriendelijker is maar wat je gewend ben, ik vind Windows XP nog altijd een hele fijne OS.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 24 juli 2010, 16:07   #10
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
ik heb hem gisteren even kunnen uitproberen! bij de apple store hier in de buurt! En ik moet zeggen echt wow ziet er echt heel mooi uit en echt heel snel ! Maar 500 euro is wel beetje veel ervoor...
johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2010, 18:46   #11
Maarteuh_BE
XGN Punten: 1030
<3

Maarteuh_BE's avatar

Rep kracht: 12 Maarteuh_BE is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar Maarteuh_BE
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Apple moderner? Right. Gebruiksvriendelijker is maar wat je gewend ben, ik vind Windows XP nog altijd een hele fijne OS.
Apple heeft 2 jaar voorsprong op windows qua technologie he
Oud 24 juli 2010, 19:29   #12
zzzzzmura
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarteuh_BE Bekijk bericht
Apple heeft 2 jaar voorsprong op windows qua technologie he
Dan vind ik het toch vreemd te noemen waarom de rest van de wereld het niet omarmd heeft als het zo geweldig is allemaal.

Luctor et Ejaculator
Oud 25 juli 2010, 20:59   #13
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Wat ik van de ipad vind? ik vind het een geniaal apparaatje waarmee je alles kunt dun net als een computer maar dan veel kleiner en je kunt hem overal meenemen.
Oud 25 juli 2010, 21:21   #14
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IIGCBIIRuthless Bekijk bericht
Wat ik van de ipad vind? ik vind het een geniaal apparaatje waarmee je alles kunt dun net als een computer maar dan veel kleiner en je kunt hem overal meenemen.
Met een notebook kan je veel meer dan met een iPad hoor, en het is ook nog is een stuk goedkoper.
Oud 25 juli 2010, 21:38   #15
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Dat wist ik niet handig dat je dat even zegt

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten