|
|
#1 | |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anonymous
![]() (Topic over Anonymous, wat jullie vinden van Anonymous, nieuws over Anonymous wat ze vanplan zijn enz) Anonymous (meestal gebruikt als stofnaam) is een term die gebruikt wordt in twee betekenissen. Als internetmeme vertegenwoordigt zij enerzijds het concept van vele online gebruikers in de internetgemeenschap of als online gemeenschap zelf, die op anonieme wijze gecoördineerd wordt in de richting van een losjes afgesproken doel. Anderzijds wordt de term Anonymous gebruikt door specifieke losstaande groepen van mensen die protesteren en andere acties ondernemen onder de noemer "Anonymous", die voortvloeit uit dezelfde internetmeme. Citaat:
new Anonymous video 24-01-2012.. . Anonymous action in maart? |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Wat vinden van Anonymous? Easy, een stel idioten die denken dat ze voor iets strijden en die denken dat ze ergens "goed" in zijn, terwijl het alleen maar een bende zielige kindjes zijn met teveel tijd en een te groot ego. Zeker als ze stemvervormers gebruiken om zogezegd anoniem te blijven...durf wedden dat ze het stoer vinden om zo te "werk" te gaan, maar ze worden er alleen maar zieliger door dan dat ze al zijn. De meeste van die coole dudes zullen al klaarkomen als ze een site voor een paar seconden hebben gehackt, terwijl ze er niets mee bereiken, integendeel. Heb nog nooit iets goed gezien dat te maken heeft met hacking of hackers.
We hebben ze niet nodig om PIPA of SOPA nu tegen te houden dat kan elk internetbedrijf op zich wel aan of kijk naar Wikipedia, ook hun actie zorgt voor reacties bij de aanhangers van PIPA/SOPA. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 758
Stamgast
Rep kracht: 0
![]() |
Ik ben nog steeds voor Anonymous, alleen vind ik het vreemd dat ze xbox live willen pakken? Die zijn duidelijk tegen SOPA.
Sony is de grote voorstander van SOPA.. Dus die vragen er dan zelf om. Heb overigs zelf ook Anonymous gejoint ![]() |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Editor
|
Citaat:
Vraag me trouwens af of Anonymous wel kritiek verdraagt. Zou me niet verbazen als ik en andere mensen die duidelijk niet van hun moeten weten ineens geen controle meer hebben over hun PC of andere console. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
XGN Punten: 758
Stamgast
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
Ik snap wel dat jullie tegen anonymous zijn aangezien 9/10 een fanboy is van Sony ![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Editor
|
Citaat:
Dus als jij nu van 100 mensen of meer hun IP opzoekt kan ik vermoeden dat dat niet om leuke zaken te doen is, wat staat er op het overtreden van hun regels? |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave