Oud 21 januari 2012, 15:08   #1
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Anonymous

(Topic over Anonymous, wat jullie vinden van Anonymous, nieuws over Anonymous wat ze vanplan zijn enz)

Anonymous (meestal gebruikt als stofnaam) is een term die gebruikt wordt in twee betekenissen. Als internetmeme vertegenwoordigt zij enerzijds het concept van vele online gebruikers in de internetgemeenschap of als online gemeenschap zelf, die op anonieme wijze gecoördineerd wordt in de richting van een losjes afgesproken doel. Anderzijds wordt de term Anonymous gebruikt door specifieke losstaande groepen van mensen die protesteren en andere acties ondernemen onder de noemer "Anonymous", die voortvloeit uit dezelfde internetmeme.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GE niss Bekijk bericht
nieuws 21-01-2012: Anonymous wilt Xbox LIVE en PSN offline halen. Video

new Anonymous video 24-01-2012.. . Anonymous action in maart?
You Tube
Oud 21 januari 2012, 17:50   #2
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Wat ze tegen SOPA en PIPA doen is prima, omdat het concept achter deze organisaties nergens op slaat en onze vrijheid totaal wegneemt. Maar dat ze andere sites of bedrijven willen platleggen is belachelijk.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2012, 18:00   #3
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Eens kijken of ze this time iets gaan kunnen uithalen.
Oud 21 januari 2012, 18:19   #4
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Best wel hypocriet dat ze strijden voor een vrij internet, zonder censuur, maar dat ze toch sites platgooien zodat wij er niet meer op kunnen
Oud 21 januari 2012, 21:00   #5
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Best wel jammer dat ze ook PSN en Live ook in dat rijtje opnemen...
Oud 21 januari 2012, 21:07   #6
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Wat vinden van Anonymous? Easy, een stel idioten die denken dat ze voor iets strijden en die denken dat ze ergens "goed" in zijn, terwijl het alleen maar een bende zielige kindjes zijn met teveel tijd en een te groot ego. Zeker als ze stemvervormers gebruiken om zogezegd anoniem te blijven...durf wedden dat ze het stoer vinden om zo te "werk" te gaan, maar ze worden er alleen maar zieliger door dan dat ze al zijn. De meeste van die coole dudes zullen al klaarkomen als ze een site voor een paar seconden hebben gehackt, terwijl ze er niets mee bereiken, integendeel. Heb nog nooit iets goed gezien dat te maken heeft met hacking of hackers.

We hebben ze niet nodig om PIPA of SOPA nu tegen te houden dat kan elk internetbedrijf op zich wel aan of kijk naar Wikipedia, ook hun actie zorgt voor reacties bij de aanhangers van PIPA/SOPA.
Oud 21 januari 2012, 21:08   #7
Battlefield
XGN Punten: 758
Stamgast

Battlefield's avatar

Rep kracht: 0 Battlefield is op de goede weg
Ik ben nog steeds voor Anonymous, alleen vind ik het vreemd dat ze xbox live willen pakken? Die zijn duidelijk tegen SOPA.
Sony is de grote voorstander van SOPA.. Dus die vragen er dan zelf om.

Heb overigs zelf ook Anonymous gejoint
Oud 21 januari 2012, 21:12   #8
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Battlefield Bekijk bericht
Ik ben nog steeds voor Anonymous, alleen vind ik het vreemd dat ze xbox live willen pakken? Die zijn duidelijk tegen SOPA.

Ik veronderstel dat je dan ook gaat gaan hacken voor plezier?

Vraag me trouwens af of Anonymous wel kritiek verdraagt. Zou me niet verbazen als ik en andere mensen die duidelijk niet van hun moeten weten ineens geen controle meer hebben over hun PC of andere console.
Oud 21 januari 2012, 21:13   #9
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Wat ze tegen SOPA en PIPA doen is prima, omdat het concept achter deze organisaties nergens op slaat en onze vrijheid totaal wegneemt. Maar dat ze andere sites of bedrijven willen platleggen is belachelijk.
+ 1
Oud 21 januari 2012, 21:28   #10
Battlefield
Stamgast

Battlefield's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Ik veronderstel dat je dan ook gaat gaan hacken voor plezier?

Vraag me trouwens af of Anonymous wel kritiek verdraagt. Zou me niet verbazen als ik en andere mensen die duidelijk niet van hun moeten weten ineens geen controle meer hebben over hun PC of andere console.
Je kan je IP geven zo kan je ze helpen..
Ik snap wel dat jullie tegen anonymous zijn aangezien 9/10 een fanboy is van Sony
Oud 21 januari 2012, 21:33   #11
CrossFire_NL
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected

Rep kracht: 28 CrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uit
Citaat:

Vet man! Heb je je masker al binnen? Mijne wel en ik zie er best mysterieus uit!
CrossFire_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2012, 21:44   #12
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrossFire_NL Bekijk bericht
Vet man! Heb je je masker al binnen? Mijne wel en ik zie er best mysterieus uit!
mijne heeft van die ruitjes patroon met 2 verschillende kleuren en dan op de onderkant een goud streepje echt leip
Oud 21 januari 2012, 22:21   #13
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Je kan je IP geven zo kan je ze helpen..
Ik snap wel dat jullie tegen anonymous zijn aangezien 9/10 een fanboy is van Sony
Je IP adres overdragen aan hackers. Ja, slim.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2012, 22:23   #14
Battlefield
Stamgast

Battlefield's avatar

@CrossFire_NL sorry, ik draag geen maskers

@ubiytsa, Maakt niks uit of je een IP geeft.. Ik heb ook van honderden hun ip omdat je dat gewoon kan vinden..
Oud 21 januari 2012, 22:50   #15
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Citaat:
@CrossFire_NL sorry, ik draag geen maskers

@ubiytsa, Maakt niks uit of je een IP geeft.. Ik heb ook van honderden hun ip omdat je dat gewoon kan vinden..
En ik dacht dat Anonymous leden NOOIT gewone mensen aanvielen of hackten, werd zelfs letterlijk gezegd door de "hoge top" van de groep. Zo zeiden ze dat de aanval op PSN niet door hun was aangezien ze niemand persoonlijk zouden aanvallen.

Dus als jij nu van 100 mensen of meer hun IP opzoekt kan ik vermoeden dat dat niet om leuke zaken te doen is, wat staat er op het overtreden van hun regels?

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten