Oud 21 augustus 2011, 16:48   #31
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Net gedaan met de korte .HACK// Quantum
You Tube

Ik moet zeggen dat dit een zeer geslaagde, maar spijtig genoeg korte 3 deel-aflevering was.
Oud 29 augustus 2011, 14:57   #32
grangeke
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Net Origin: Spirits of the Past uitgekeken.
Zeer aangenaam om naar te kijken met maar één nadeel, de lead karakter mag voor mij een andere voice-actor krijgen want roepen is gewoon.... emotieloos terwijl er net emotie in moet zitten.

Het roepen is dus eigenlijk gewoon op een normale stem toon TOOOOOLAAAA.
Zonder uitroepteken want zo is het in deze film dus.

http://img15.mediafire.com/e612bcc5b...5449b7955g.jpg

Ik raad iedereen deze te kijken en ook King of Thorn want ik dacht eerst aan KoT toen ik 20 minuten aan het kijken was.

You Tube
Oud 30 augustus 2011, 16:13   #33
grangeke
Pc gamer

grangeke's avatar

Goed nieuws voor Bleach liefhebbers!
De film Bleach : Jigoku-hen is nu uit!

You Tube

Heb hem net uitgekeken en ik moest zeggen dat de dubbel stem van ichigo SLECHT is.
Voor de rest is het verhaal in de film goed alleen op het laatste is het weer een tegenvaller vindt ik.
Oud 06 september 2011, 01:02   #34
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1638
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Hey Grangeke bedankt voor het posten van Samurai 7! Heb nu een aantal delen gekeken en vind het echt tof! Wou al een tijdje een nieuwe Anime kijken maar er is zoveel, nouja crap wil ik niet zeggen maar ZOVEEL dat mij gewoon niet aan staat. Vaak probeer ik gewoon random eentje aan te klikken en vaak kijk ik dan een a twee afleveringen en pakt het mij gewoon niet.

En even een vraag: het is ver gezocht maar een aantal jaar geleden (10 misschien) was er op volgens mij RTL 5 een super coole oude Anime en ik wil hem HEEL graag weer eens zien, alleen kan ik me niet meer herinneren hoe die heet.
Ik weet alleen nog dat het een vervallen planeet was (in de stijl van fist of the north star) en de hoofdpersoon had een witte mech met rood vizier (geen gundam) ik kan me ook nog vaag iets herinneren over een blonde dame in een kasteel... Baal er echt van dat ik het niet meer weet!
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 februari 2012, 11:32   #35
killuminati
XGN Punten: 706
Member

killuminati's avatar

Rep kracht: 0 killuminati is van onbekende status
ONE PIECEE DOOO !!!!!
Oud 05 februari 2012, 19:13   #36
doedelmax
XGN Punten: 548
Junior Member

doedelmax's avatar

Rep kracht: 0 doedelmax is van onbekende status
Ik heb sinds kort grote liefde voor Anime, kent iemand de serie Rosario + vampire?

Dit is waarschijnelijk een niet zo héél bekende serie, maar het is absoluut een serie die je moet zien als je van romantic/comedy/action Animé houd.
doedelmax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 februari 2012, 20:27   #37
grangeke
Pc gamer

grangeke's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doedelmax Bekijk bericht
Ik heb sinds kort grote liefde voor Anime, kent iemand de serie Rosario + vampire?

Dit is waarschijnelijk een niet zo héél bekende serie, maar het is absoluut een serie die je moet zien als je van romantic/comedy/action Animé houd.
Het is een bekende serie voor fans van de ecchi genre.

Natuurlijk heb ik beide seizoenen gezien.

Ik had er eigenlijk niet meer op gelet dat er nog iemand hier postte dus :
@ legend ik kan het namelijk niet zeggen.
@killuminati OP is een goede serie ja
Oud 05 februari 2012, 20:34   #38
doedelmax
Junior Member

doedelmax's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grangeke Bekijk bericht
Het is een bekende serie voor fans van de ecchi genre.

Natuurlijk heb ik beide seizoenen gezien.

Ik had er eigenlijk niet meer op gelet dat er nog iemand hier postte dus :
@ legend ik kan het namelijk niet zeggen.
@killuminati OP is een goede serie ja
De Ecchi genre?
Oud 07 februari 2012, 13:27   #39
grangeke
Pc gamer

grangeke's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doedelmax Bekijk bericht
De Ecchi genre?
Ecchi is een genre dat is bedoelt voor perverse mensen (iemand zoals ik dus ).
Ze laten vaak de karakters wat nipple-sliops, booby-slips, panty-shots, ass-shots, inner-tigh-shots en zo voort.

Tot zowat het niveau van erotiek maar dan zonder seksuele scenes (BIJNA ZONDER DAN) maar toch als seksueel suggestief tellen.

Dus neem bijvoorbeeld KissXSiss, een HELE seksuele suggestieve serie
Oud 07 februari 2012, 13:48   #40
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Of beter bekend als een serie zonder echte inhoud dat volledig draait om seksuele innuendo's, schaamtevolle momenten waarbij de protagonist enige onbedoelde handelingen krijgt voorgeschoteld en meer van dat soort ongein. Kun je beter leuke dingen kijken, zoals Berserk.
Oud 07 februari 2012, 14:07   #41
doedelmax
Junior Member

doedelmax's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grangeke Bekijk bericht
Ecchi is een genre dat is bedoelt voor perverse mensen (iemand zoals ik dus ).
Ze laten vaak de karakters wat nipple-sliops, booby-slips, panty-shots, ass-shots, inner-tigh-shots en zo voort.

Tot zowat het niveau van erotiek maar dan zonder seksuele scenes (BIJNA ZONDER DAN) maar toch als seksueel suggestief tellen.

Dus neem bijvoorbeeld KissXSiss, een HELE seksuele suggestieve serie
Hehe, daar hoort Rosario + Vampire zeker bij, maar behalve dat is het ook gewoon geniaal om naar te kijken
Oud 09 februari 2012, 14:24   #42
Masaki180
XGN Punten: 243
Member

Masaki180's avatar

Rep kracht: 0 Masaki180 is op de goede weg
Hiyoo,

Toen ik zag dit topic zag, moest ik opeens weer denken aan de tijd dat ik manga's las. Dit was tot 2 jaar terug op OneManga, waar ze een handige optie hebben om een manga aan een lijst toe te voegen waardoor het makkelijker te zien is wanneer hij geüpdate wordt. Helaas is OneManga gestopt met het updaten en hosten van manga's toen uitgevers te kennen gaven dat ze dit niet langer oké vonden, iets dat ik nog steeds heel jammer vindt . Sindsdien ben ik eigenlijk helemaal gestopt met manga's volgen. Gelukkig kan je op OneManga nog steeds inloggen en je lijst bekijken, dus ik dacht, misschien kan ik jullie blij maken door deze lijst met jullie te delen . Je kan hem hier vinden. Voor de mensen onder ons die liever niet lezen, van de meeste manga's is waarschijnlijk wel een anime gemaakt. Oh, en voordat ik commentaar krijg op de wat "minder mannelijke" manga's, ik heb een oudere zus die me veel heeft beïnvloed, dus ik heb een excuus .

Even een korte uitleg over de lijst: Ik heb voor het gemak de tags van de manga erachter geplakt, zodat je wat sneller kan zien of dat je deze manga wilt opzoeken. De meeste tags zijn makkelijk te begrijpen, zoals Action of Romance.
Ik heb twee tags weggelaten, dit zijn Shounen (manga gericht op jongens, denk aan naruto) en Manga (Japanse comic). Dit komt omdat eigenlijk alle manga's deze wel hebben. Als dit anders is, heb ik de juiste tag er meestal bij staan.
I.p.v. Shounen kan je Shoujo (gericht op meiden), Seinen (mannen), en Josei (vrouwen) hebben.
Je hebt ook nog Koreaanse (Manhwa) en Chinese (Manhua) manga's.
Als er dus niks staat aangegeven hierover kan je ervan uitgaan dat het een Japanse Shounen is.
Verder is de lijst op alfabetische volgorde.

Let trouwens goed op de Mature tag. Dit betekent meestal dat de manga 18+ is, dus expliciet geweld of wat meer bloot.
Bij de twee ergste manga's, Berserk en Wolf Guy - Wolfen Crest, heb ik een ! achter de mature tag neergezet, om aan te geven dat deze extreem geweld, veel ingewanden en af en toe duidelijke sex-scènes hebben. Je bent dus gewaarschuwd .
Het kan zijn dat ik er een paar heb gemist, maar omdat het alweer 2 jaar geleden is kan het zijn dat ik het één en ander ben vergeten.

En als laatste heb ik achterin de tags een ! neergezet om een paar aanraders van mij aan te geven.

Ik gok dat de meeste van jullie de wat populairdere manga's herkennen, maar ik hoop dat ik een paar onbekendere manga's wat bekender kan maken en jullie gelijk wat te doen kan geven in jullie vrije tijd . Hopelijk maak ik hier wat mensen blij mee .

p.s. je moet nog wel een site vinden om de manga op te lezen, ik raad Manga Reader aan.
p.p.s. sorry voor de lange lap tekst, maar ik wou toch wat uitleg geven.
Masaki180 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2012, 16:05   #43
grangeke
Pc gamer

grangeke's avatar

http://www.anime-planet.com/ is waar ik al me data heb.
Ze hebben een soepel systeem en nog eens zéér overzichtelijk ook.

En je bent Indonesische manga ook nog vergeten
Oud 12 februari 2012, 16:47   #44
Masaki180
XGN Punten: 243
Member

Masaki180's avatar

Rep kracht: 0 Masaki180 is op de goede weg
Ik heb er ook geen Indonesische tussen zitten
Masaki180 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 12:24   #45
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1638
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Net The Legend of the millennium Dragon gezien erg vet! Helemaal in HD...

You Tube
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten