Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > Gaming Algemeen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 31 januari 2012, 21:46   #1
burhan42
XGN Punten: 910
Member

burhan42's avatar

Rep kracht: 0 burhan42 zal snel beroemd worden
Als je mocht kiezen welke game er verfilmd zal worden, welke zou het zijn?

Ik denk toch Half life omdat half life, leuke en intersante verhaal heeft, maar het moet wel zo zijn net als deze filmpje ongeveer (hoofdpersonage praat niet wat het juist interessanter maakt)

http://www.youtube.com/watch?v=IU_reTt7Hj4
burhan42 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 21:54   #2
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Assassins Creed! Of anders Uncharted, dat wordt dan echt zo'n Hollywood actiefilm.

InFamous (2) lijkt me trouwens ook wel vet, want het verhaal van die game (vooral het einde) is erg indrukwekkend.
Oud 31 januari 2012, 21:54   #3
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Een serie over GTA met elke aflevering een andere missie en gewoon een grote verhaallijn door de afleveringen heen.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 22:08   #4
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
GTA lijkt mij eigelijk ook wel vet.

En ik denk dat ik wel iets van de COD verhaal-lijn wil zien. En dan het liefst de MW serie
Oud 31 januari 2012, 22:21   #5
G.A.M.E.B.O.Y
XGN Punten: 2942
Forum-Verslaafd

G.A.M.E.B.O.Y's avatar

Rep kracht: 6 G.A.M.E.B.O.Y zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PS3TheBest Bekijk bericht
Assassins Creed! Of anders Uncharted, dat wordt dat echt zo'n Hollywood actiefilm.

InFamous (2) lijkt me trouwens ook wel vet, want het verhaal van die game (vooral het einde) is erg indrukwekkend.
Moet je me ideeën nou weer stelen,Sander?!

Haha,sluit me volledig bij jou aan.
Oud 31 januari 2012, 23:01   #6
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Ik zou wel een film willen zien over halo, en dan niet zoals bij halo legends, maar echt een film waarbij je een persoon (bijv. master chief ) volgt.

Assassins creed zou ook wel gaaf zijn. Vooral door de tijd waarin het zich afspeelt. Je maakt dan als het ware een james bond film, maar dan in het verleden met allemaal gave gadgets enzo!

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 februari 2012, 00:20   #7
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
De trailer spreekt voor zich

You Tube
Oud 01 februari 2012, 00:57   #8
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Deze natuurlijk! Krijg hier bijna een harde van!!!! Als ze dit gewoon zouden verder uitwerken... Man man. :p
You Tube
Oud 01 februari 2012, 08:46   #9
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
God of War
Kingdom Hearts
Final Fantasy
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 februari 2012, 09:24   #10
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Een film over Doom, of Prince of Persia ofzo. Resident Evil zou ook wel cool zijn als film. Tomb Raider, Mortal Kombat en Street Fighter zou ook vet zijn.
Oud 01 februari 2012, 09:35   #11
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LDawg Bekijk bericht
Een film over Doom, of Prince of Persia ofzo. Resident Evil zou ook wel cool zijn als film. Tomb Raider, Mortal Kombat en Street Fighter zou ook vet zijn.
Aangezien ik niet een film ken over Mortal Kombat, Street Fighter en Doom neem ik aan dat je trollt en dat er wel degelijk films bestaan over deze games?

EDIT: Laat maar, lol. Ik zal die films ook eens bekijken. De film Tekken was nog best vet namelijk.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 februari 2012, 09:50   #12
burhan42
XGN Punten: 910
Member

burhan42's avatar

Rep kracht: 0 burhan42 zal snel beroemd worden
Als ik ook film wil wil ik dat ontwikkelaar aan die film mee werkt en niet film producers die het verpesten, wat valve al had vertelt want ze veranderen die verhaal helemaal raar etc.
burhan42 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 februari 2012, 20:48   #13
Battlefield
XGN Punten: 758
Stamgast

Battlefield's avatar

Rep kracht: 0 Battlefield is op de goede weg
GTA lijkt me wel vet, en ook Black Ops vind ik wel iets hebben.
Oud 01 februari 2012, 20:55   #14
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Halo, Gears of War, AC, Half-Life, Bioshock

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 01 februari 2012, 22:36   #15
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Leisure Suit Larry: Magna Cum laude

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten