|
|
#37 |
|
XGN Punten: 1013
J1K
Rep kracht: 9
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VRAAG, heb ik ook in ander topic staan maar ik ben er benieuwd of het kan, t betreft een xbox Pro die mijn broer van plan is te kopen, maar hij heeft wel een HD tv en wil het dus ook graag met HD spelen, Nu is mijn punt dat ik niet precies weet of die xbox Pro wel een HDMI poort (ingang voor kabel) heeft want alle xbox 360 Pro`s van VOOR 2007 hebben dat niet las ik ergens, dus mocht dat het geval zijn is het niet perse een ramp, mits ik natuurlijk en tussen stuk kan kopen zodat het AV uit de xbox komt maar HD de Tv in gaat zeg maar, ik hoop dat het en beetje duidelijk is, zo niet check hier anders;
http://www.xgn.nl/forum/tk-360-pro-v...ief-t6943.html zijn er opties om als de xbox geen HDMI aansluiting heeft voor de HD kabel, een tussenstuk/bepaalde kabel te kopen en of dat dan werkt met HD kwaliteit zoals; Xbox360 Component HD AV Kabel ?? ![]() Beschrijving Component kabel voor bij de Xbox 360 Console. Bevat RGB plugs + 2 plugs voor het linkse en rechtse audio kanaal. Bij voorbaat dank! |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave