Oud 04 juni 2009, 21:14   #31
Saint KaaS
XGN Punten: 1597
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

Rep kracht: 14 Saint KaaS zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephanj10 Bekijk bericht
hij maakt geen krassen alleen soms loopt die vast de laatste tijd bijna niet.
sinds wann heb jij je xbox?

Do you think you've got lag? It took Jezus 3 days to respawn!
Saint KaaS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 juni 2009, 21:48   #32
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaaS Bekijk bericht
sinds wann heb jij je xbox?
ik heb hem precies een jaar geleden gekocht.
stephanj10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 juni 2009, 07:36   #33
Saint KaaS
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

ow ok, als het weer gebeurt gwn klantenservice opbellen

Oud 05 juni 2009, 23:36   #34
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
er bestaad toch iets waarmee je krassen van je cd af kan halen ( nee ik bedoel niet die tandpasta truuk) zoals dit:
stephanj10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 juni 2009, 07:32   #35
Saint KaaS
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

ken ik niet, hoe werkt dat??

Oud 06 juni 2009, 08:28   #36
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Je kan beter de klantenservice opbellen, voor de XDoos 360 te laten maken, dan zo'n apparaatje, waardoor je als maar weer krassen krijgt op de cd.
Oud 18 april 2011, 23:52   #37
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
VRAAG, heb ik ook in ander topic staan maar ik ben er benieuwd of het kan, t betreft een xbox Pro die mijn broer van plan is te kopen, maar hij heeft wel een HD tv en wil het dus ook graag met HD spelen, Nu is mijn punt dat ik niet precies weet of die xbox Pro wel een HDMI poort (ingang voor kabel) heeft want alle xbox 360 Pro`s van VOOR 2007 hebben dat niet las ik ergens, dus mocht dat het geval zijn is het niet perse een ramp, mits ik natuurlijk en tussen stuk kan kopen zodat het AV uit de xbox komt maar HD de Tv in gaat zeg maar, ik hoop dat het en beetje duidelijk is, zo niet check hier anders;
http://www.xgn.nl/forum/tk-360-pro-v...ief-t6943.html

zijn er opties om als de xbox geen HDMI aansluiting heeft voor de HD kabel, een tussenstuk/bepaalde kabel te kopen en of dat dan werkt met HD kwaliteit zoals;
Xbox360 Component HD AV Kabel ??

Beschrijving
Component kabel voor bij de Xbox 360 Console. Bevat RGB plugs + 2 plugs voor het linkse en rechtse audio kanaal.

Bij voorbaat dank!

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten