|
|
#1 |
|
XGN Punten: 679
Stamgast
Rep kracht: 0
![]() |
Algemene vragen over de Xbox 360
![]() In dit topic is het de bedoeling dat we dat we eenvoudige vragen gaan behandelijk waar een nieuw topic een beetje overdreven voor is. Heb jij dus een vraag over de Xbox 360 stel deze dan hier. De vragen moeten gericht zijn op de Xbox 360 Console, randapparatuur of Xbox Live. Vragen over Games stel je in het daarvoor bestemde games topic in het Xbox 360 Games forum. Voorbeeld : - Kan de Xbox 360 ook Xbox 1 games afspelen? Veel succes en help elkaar ! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 1370
Load"$",8
Rep kracht: 13
![]() |
Volgens mij maakt dat geen ene reet uit, jij bepaaldt toch in welke server je gaat spelen? Het is een beetje een nutteloze toevoeging van je avatar.
Mijn vraag: Kun je een US xboxlive account omzetten naar een Ned. account? |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
XGN Punten: 216
<-- I'm with stupid
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
of je zou xbox eens moeten bellen, maar zoveel maakt het mij nou ook alweer niet uit. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 1207
King Zero is back!
Rep kracht: 14
![]() |
Owja... ik heb sinds 20 augustus de nieuwe xbox en wil graag ONLINE gaan spelen. Maar... ik heb een probleem. De modem licht mijlen ver weg en kan dus moeilijk een draadje trekken. En het wordt dan vast heel duur. Ik kan ook zo'n draadloos ontvanger kopen van 80 euro. maar dat is ook weer zo duur. Mijn vraag dus: Hoeveel kost ong. zo''n internet kabeltje per meter?
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave