|
|
#1 | |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Afscheid van Piet Römer (Inspecteur De Cock)
![]() Citaat:
Zeer jammer dat zo iemand nu al moet gaan. Rust in vrede Piet en bedankt voor alles! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je weet dat onze gemiddelde levensverwachting (zonder cyborgs) rond de tijd dat wij 80 zijn al rond de 125 ligt in Nederland? Dat is namelijk sinds 1900 en lineair verband, wat met de huidige kennis nog niet blijkt te stagneren. En dat met technologie (cyborgs) de mensen die het kunnen betalen een paar honderd tot duizend jaar kunnen worden?
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
XGN Punten: 1071
Forum-Koning
Rep kracht: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
1000 jaar, hoe zouden ze dat voor elkaar krijgen, ze in de diepvries steken? |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Правитель мира
Ik ben geen wetenschapper, maar dat was laatst wat een wetenschapper vertelde. Niets is dan meer menselijk aan je, behalve je geest, maar het gaat wel vóór 2050 mogelijk worden. Geen idee of het daadwerkelijk waar is, maar de levensverwachting van 125 jaar is rond die tijd wel de daadwerkelijke verwachting.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
XGN Punten: 1071
Forum-Koning
Rep kracht: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 22
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Iets met overbevolking en vergrijzing..... hoe ouder de mensen gaan worden hoe meer problemen we tegen gaan komen. Ook vraag ik me af of ik daadwerkelijk profijt heb als ik 125 word of dat ik vanaf mijn 80e tot 125e enkel als kasplantje functioneer.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
XGN Punten: 3781
Editor
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
En voor zijn generatie is 83 aardig oud..met alle respect maar wat dat betreft heeft hij niks te klagen. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Правитель мира
Citaat:
De bevolking in Duitsland neemt al af, maar natuurlijk komt er straks weer een groei, doordat meer mensen blijven leven. Al komen er ook steeds minder kinderen. Over vergrijzing praten is op zich best vreemd. De vergrijzingsgrens schuift gewoon op en wij werken tot 95. Europa groeit nauwelijks meer en het moment dat dat wel gaat gebeuren is nog ver weg. Zo ver dat we al kunnen leven op de maan. Nu we het toch over overbevolking hebben. Wie gelooft dat het medicijn tegen kanker en aids allang is ontdekt? Hoe groot zijn de problemen als zieke Afrikanen gered kunnen worden? Ondenkbaar. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
Citaat:
We vinden iets uit en kijken nooit naar de gevolgen aangezien de bedenksels vaak gepaard gaan met persoonlijk gewin en de gevolgen vaak op het 2e plan staan. De Obesitas die jij stelt is een mooi voorbeeld,veel mensen met die klachten hebben minder te besteden en eten daarom vaak ongezond aangezien dat voedsel goedkoop is. Deze mensen gaan dus eerder dood en hebben jaren lang meneer McDonalds e.d. gespekt en de pensioenfondsen zijn ook erg blij met deze mensen aangezien ze ongeveer 10 a 20 jaar eerder dood gaan dan de zg. gezondere Nederlander. Uiteraard ietwat kort door de bocht maar summier wel met een grote kern van waarheid. Het oprekken naar een hogere leeftijd zou trouwens alleen prettig zijn met een waarborging van een bepaalde levenskwaliteit voor een ieder en niet voor een selecte groep. Jammer dat Piet er niet meer is om aan de eettafel daarover met ons van gedachten te wisselen. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 3781
Editor
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Las wel vandaag dat een of ander 17jarig meisje in de VS een nieuw medicijn tegen kanker heeft ontwikkeld.
Mochten we Kanker ooit helemaal uitbannen, dan komt er wel weer een nieuwe dodelijke ziekte. Ga jij maar werken tot je 95ste...Ik heb een lichamelijke zware baan,tegen die tijd is me rug al dubbel en dwars versleten |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave