Oud 14 augustus 2011, 15:36   #16
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheLegendOf1977 Bekijk bericht
Ik vind awards ook geweldig, het is leuk om door je online friendslist te scrollen en te denken: huh wat heeft hij nou voor T-shirt aan? Het is alleen zeer spijtig dat Microsoft ontwikkelaars niet aanmoedigd awards voor hun games te maken, de meeste awards zitten in Arcade games tegenwoordig. De laatste retail games met awards zijn volgens mij Red dead en Reach...
En Fable 3
Oud 14 augustus 2011, 15:48   #17
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Ik persoonlijk speel het liefst door het verhaal heen en af en toe unlock ik wel achievements Maar bv bij Gears of War moet je de hele game nog eens uitspelen als Dom. Had ik dit eerst geweten had ik met een kameraad gewisseld van players en had ik telkens 2 achievement ipv 1 dus dat zoog.

Anyway teehee
Oud 14 augustus 2011, 19:24   #18
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Ik ben geen achievement hunter, maar als ik dicht bij die 1000 GS ben, dan 'verander' ik wel eventjes in een achievement hunter.
Als voorbeeld heb ik halo Reach nog 2 achievements te kort die zijn namelijk 'Cross-mapping': Kill an enemy with the DMR from great distance in matchmaking en 'Tank Beats Everything': Finish the last mission on Legendary with the Scorpion intact. En ik heb die nu al meermaals proberen te halen, maar het lukt niet... Het is echt vervelend als je er bijna bent, maar nog niet helemaal en je het gewoon niet kan halen.

Ook vind ik het vervelend als je een spel hebt waarvoor er DLC is uitgekomen met achievements terwijl je die DLC niet hebt. Bijvoorbeeld bij Borderlands waren er een aantal achievements waarvan ik niet wist dat het DLC achievements waren. Ik probeerde ze dan te doen maar natuurlijk werkte dat niet. Ik vind het beter als het aangeduidt staat als dat achievement bij een DLC hoort zoals reach dat doet.

EDIT: Heb juist nog eens Tank Beats everything geprobeerd... en het is gelukt joepie!!
Oud 14 augustus 2011, 20:19   #19
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathy 16 Bekijk bericht

Ook vind ik het vervelend als je een spel hebt waarvoor er DLC is uitgekomen met achievements terwijl je die DLC niet hebt. Bijvoorbeeld bij Borderlands waren er een aantal achievements waarvan ik niet wist dat het DLC achievements waren. Ik probeerde ze dan te doen maar natuurlijk werkte dat niet. Ik vind het beter als het aangeduidt staat als dat achievement bij een DLC hoort zoals reach dat doet.
Dat vind ik ook irritant. Die zouden eigenlijk pas in je lijst moeten komen als je die dlc ook daadwerkelijk gekocht hebt.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2011, 18:42   #20
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Ben niet echt z'n hunter. Maar bij de BO zombie achievements probeer ik het wel
Oud 20 augustus 2011, 21:44   #21
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Ik vind achievements erg leuk om te behalen, maar heb geen enkele game 1000GS. Bij sommige games kunnen mij achievements niet veel uitmaken. en bij sommige games vind ik het wel heel leuk om de achievements te verzamelen bijvoorbeeld bij Red Dead redemption.
Oud 20 augustus 2011, 22:38   #22
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1638
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Momenteel tijdens het spelen van Hunted: the demon's forge word weer eens duidelijk hoe erg het mij gesteld is...
Het is op zich wel een toffe game maar ik kan er geen moment van genieten! Ik wil voor de achievements alle collectables halen (en dat zijn er nogal wat) dus ik moet om de 5 minuten naar de PC lopen om de guide te raadplegen
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2011, 23:29   #23
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Ik ben zelf ook geen achievement hunter alleen voor fallout 3 en bioshock ging ik echt voor alle achievements maar nu speel ik gewoon de games uit en als ik zin heb om een achievement te halen dan doe ik dat maar niet van dat ik echt alles moet halen want dat kan soms frustrerend zijn als het niet lukt
Oud 06 september 2011, 19:23   #24
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Ik speel voor het plezier ik haal ze wel als ze simpel zijn. Maar over algemeen speel ik gewoon zo voor de lol . Games zijn voor ontspanning zodra ze dat niet meer zijn most je wat anders zoeken om te doen :p.
johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2011, 22:08   #25
Nabieb
XGN Punten: 936
Junior Member

Rep kracht: 0 Nabieb is op de goede weg
In het begin toen ik mijn xbox net had toen was ik een echte achievementhunter, maar nu is het wel wat minder geworden. Ik houd nog steeds van achievements halen alleen ik ga er geen overdreven moeite in stoppen.
Nabieb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2011, 18:12   #26
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1638
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Was van de week nog van plan om Ninety nine nights 2 op 1000 GS te krijgen, hoef nog maar 1 achievement van 20 GS maar OH MY GOD!! Er is een missie met een bepaalde character die gewoon niet te doen is!!
Gelukkig heb ik (na vele jaren controllers te slopen) eindelijk het besef gevonden om toch gewoon maar te stoppen als iets na 10 a 20 keer proberen niet lukt..
Maar ik zit er wel mee, zoooo dichtbij! Misschien dat ik het over een paar maanden nog eens probeer.
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten