Oud 19 augustus 2010, 11:50   #31
Liquidsnake
XGN Punten: 2357
Gamer in hart en nieren

Liquidsnake's avatar

Rep kracht: 16 Liquidsnake heeft een positieve uitstralingLiquidsnake heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar Liquidsnake
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oliwier Bekijk bericht
ik xbox meestal in de auto als we ergens heen rijden maar als we ergens heen vliegen heb ik niks te doen dus is mijn vraag
: waar kan je de 3000 het goedkoopst kopen??
online shops of gewoon in de winkel, meestal zijn ze nu voor 150 euro te kopen met een game erbij maar ik heb alvast geen spijt van mij psp go hoor ik ga vandaag nog madden 2010 kope
Oud 19 augustus 2010, 20:04   #32
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Volgens mij mag je als je nu een Psp go koopt zelfs 10 spellen downloaden uit de store ben jevoorlopig meteen klaar.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2010, 09:13   #33
Liquidsnake
Gamer in hart en nieren

Liquidsnake's avatar

Rep kracht: 16 Liquidsnake heeft een positieve uitstralingLiquidsnake heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zzzzzmura Bekijk bericht
Volgens mij mag je als je nu een Psp go koopt zelfs 10 spellen downloaden uit de store ben jevoorlopig meteen klaar.
jep als je hem koopt en nog geen account had gemaakt kan je meteen 10 spellen downe
Oud 20 augustus 2010, 16:04   #34
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Maar ik vind die spellen persoonlijk minder goed dan als de PSP3000 koopt waar je (allé ik toch) 2 games bijkrijgt en die lijst is van grotere kwaliteit
ComEpsilon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2010, 19:58   #35
Liquidsnake
Gamer in hart en nieren

Liquidsnake's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ComEpsilon Bekijk bericht
Maar ik vind die spellen persoonlijk minder goed dan als de PSP3000 koopt waar je (allé ik toch) 2 games bijkrijgt en die lijst is van grotere kwaliteit
Ja de meeste van die gratis games zijn van mindere kwaliteit MGS peace walker is pas klasse
Oud 25 september 2010, 08:58   #36
mrsimpsonfreak
XGN Punten: 1071
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Rep kracht: 10 mrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaan
ben niet zo voor pspgo geef mij maar gewone psp.
Oud 08 oktober 2010, 17:00   #37
gamefreak78
XGN Punten: 11
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 gamefreak78 is van onbekende status
je kan het beste de eerste psp hebben lekker games uitlenen, ruilen, doorverkopen, inruilen. Die psp go hadden ze net zo goed psp k.t kunnen noemen.
gamefreak78 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 oktober 2010, 19:58   #38
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Ontwikkelhardware PSP niet meer leverbaar

AMSTERDAM - PlayStation-fabrikant Sony zal na 15 november niet langer ontwikkelversies van de PlayStation Portable leveren aan gamestudio's.
Het bericht lekte uit via de Franse gamesite PSPgen. De site kreeg een bericht in handen die aan ontwikkelaars werd verstuurd waarin werd gesteld dat de hardware na 15 november niet meer leverbaar is.

De meest logische oorzaak hiervan is dat Sony de opvolger van de PSP wil promoten onder programmeurs. Er zijn al enkele berichten uitgelekt dat de ontwikkelhardware voor de nieuwe draagbare spelcomputer van het bedrijf beschikbaar is. Zo liet één van de werknemers van Netherrealms Studios, de makers van Mortal Kombat, weten al met het apparaat aan de slag te zijn gegaan.
bron

heeft niet echt iets met PSP Go te maken, maar toch ik zet het er ff bij.
Oud 12 oktober 2010, 19:33   #39
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
Ik had ook psp GO maar heb hem sinds een maand verkocht, vind het zo iritand dat je geen 2e hands games kan halen, alles via de ps store, en dan maar 40,- neerleggen steeds ...
Ben nu overgestapt weer naar de psp slim & lite
Oud 12 oktober 2010, 20:11   #40
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door l3ulletBoy Bekijk bericht
Ik had ook psp GO maar heb hem sinds een maand verkocht, vind het zo iritand dat je geen 2e hands games kan halen, alles via de ps store, en dan maar 40,- neerleggen steeds ...
Ben nu overgestapt weer naar de psp slim & lite
Die heb ik ook en dan een 16gb kaartje erin echt perfect.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2010, 21:33   #41
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
ik houd niet zo van handhelden. onderweg kijk ik op het internet met me htc
Oud 12 oktober 2010, 22:21   #42
mrsimpsonfreak
XGN Punten: 1071
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Rep kracht: 10 mrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaan
wie vond (of vind) die psp go eigenlijk leuk???
Oud 13 oktober 2010, 22:08   #43
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Ik niet, ik heb lang getwjfeld welke ik wou,maar heb dan de 3000 gekocht en die is super, je kan games op schijfje kopen, maar ook via PSN (wel memory cardje erin steken), super handig

Ben er echt content van
ComEpsilon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2010, 23:10   #44
veyenoord
XGN Punten: 2679
Junior Member

veyenoord's avatar

Rep kracht: 0 veyenoord is op de goede weg
Ik zie die Dave van Sony Benelux nog bij de 1ste Gamekings Live zitten.
Hij had toen het enige exemplaar in Nederland bij zich, de reactie van de mensen was toen al niet echt super enthousiast. Dus verbaasd het me ook niets dat de Go niet goed verkoopt
veyenoord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 19:42   #45
tekken16666
XGN Punten: 719
de keizer.

tekken16666's avatar

Rep kracht: 0 tekken16666 zal snel beroemd worden
De prijs van de handheld en games is al genoeg om iemand de PSP Go niet te laten kopen.
tekken16666 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten