|
|
#31 | |
|
XGN Punten: 2357
Gamer in hart en nieren
|
Citaat:
maar ik heb alvast geen spijt van mij psp go hoor ik ga vandaag nog madden 2010 kope ![]() |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 25
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ontwikkelhardware PSP niet meer leverbaar
AMSTERDAM - PlayStation-fabrikant Sony zal na 15 november niet langer ontwikkelversies van de PlayStation Portable leveren aan gamestudio's. Het bericht lekte uit via de Franse gamesite PSPgen. De site kreeg een bericht in handen die aan ontwikkelaars werd verstuurd waarin werd gesteld dat de hardware na 15 november niet meer leverbaar is. De meest logische oorzaak hiervan is dat Sony de opvolger van de PSP wil promoten onder programmeurs. Er zijn al enkele berichten uitgelekt dat de ontwikkelhardware voor de nieuwe draagbare spelcomputer van het bedrijf beschikbaar is. Zo liet één van de werknemers van Netherrealms Studios, de makers van Mortal Kombat, weten al met het apparaat aan de slag te zijn gegaan. bron heeft niet echt iets met PSP Go te maken, maar toch ik zet het er ff bij. |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!
Rep kracht: 24
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik niet, ik heb lang getwjfeld welke ik wou,maar heb dan de 3000 gekocht en die is super, je kan games op schijfje kopen, maar ook via PSN (wel memory cardje erin steken), super handig
Ben er echt content van |
|
|
|
|
|
#44 |
|
XGN Punten: 2679
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
Ik zie die Dave van Sony Benelux nog bij de 1ste Gamekings Live zitten.
Hij had toen het enige exemplaar in Nederland bij zich, de reactie van de mensen was toen al niet echt super enthousiast. Dus verbaasd het me ook niets dat de Go niet goed verkoopt |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

maar ik heb alvast geen spijt van mij psp go hoor 

Lineaire weergave