Oud 18 september 2009, 11:46   #1
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
[Aank] PSP GO is al bijna dood.

Zo’n anderhalve maand geleden wist Nedgame al te melden dat ze de PSPgo niet in de winkels leggen en sindsdien volgen steeds meer retailers dit voorbeeld. Retailer ShopTo gooit olie op ’t vuur door te beweren dat de PSPgo al voor zijn releasedate dood is.

ShopTo legt de handheld wel in de winkels, maar ze zijn niet van plan om een grootschalige marketingcampagne eraan te koppelen. Dit omdat de winkel denkt dat het apparaat het bagger zal doen. Sony zou nu namelijk vooral afhankelijk zijn van een kleine groep mensen die het wel oké vindt om de games online te kopen:

"I have the feeling that as a format it is almost dead before it has arrived, and it relies far too heavily on a customer base that is prepared to pay more for download content than the equivalent disc based product, and I suspect this market will soon dry up based on the technical limitations of the hardware."

Sony zei eerder al zich niet echt druk te maken over Nedgame’s plannen om het apparaat te boycotten, maar nu roept onder andere de Media Markt ook al het apparaat niet te verkopen. Volgens Analist Michael Pachter is dit allemaal je reinste bullshit:

"It's just silly for a retailer to say that they won't sell a big ticket gaming device because they can't sell the games. Consumer electronics stores sell refrigerators and not food, everyone sells iPods and not the music for them; this position is just ridiculous."

Nou, de meningen zijn weer lekker verdeeld. Wat denken jullie; kunnen we de PSPgo dood verklaren? Of hebben we hier enkel te maken met een stel koppige retailers die toch geen deuk in het pantser van Sony kunnen maken? En hebben jullie liever dat games gewoon in de winkels verkocht moeten worden met boekje en cover?

Bron: http://powerunlimited.nl/headlines/'...9.aspx?id=2765

Laatst gewijzigd door fablex : 18 september 2009 om 21:26.
GE niss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 12:27   #2
Ricepuppet
XGN Punten: 113
Customizer

Rep kracht: 0 Ricepuppet is op de goede weg
Het is al bepaald dat games in de toekomst worden gedistrubueerd via downloads; fysiek doosjes en handleidingen verdwijnen, omdat gamestudio's zo min mogelijk met publishers te maken willen hebben die de game moeten uitgeven, wat hun ook geld kost.

Sony maakt een eerste stap, wat best wel een uitdaging is. Nou moet ik zeggen dat de marketingscampagnes van alle consoles karig is; de PS3 Slim word amper breed aangeprezen, en hetzelfde met de Xbox. Misschien heeft het te maken met de recessie en dat soort ongein.

Ik denk persoonlijk dat de GO niet zo gaat aanslaan als de PSP zelf. Reden voor mij - lijkt mij althans logisch - is dat mensen nog steeds de PSP hebben, en daar ook geen (goede) games op uitkomen. Waarom zou je dan wel een GO kopen, als Sony de originele PSP (softwarematig) amper ondersteunt?
Ricepuppet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 12:40   #3
Cooky
XGN Punten: 9351
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ricepuppet Bekijk bericht
Het is al bepaald dat games in de toekomst worden gedistrubueerd via downloads; fysiek doosjes en handleidingen verdwijnen, omdat gamestudio's zo min mogelijk met publishers te maken willen hebben die de game moeten uitgeven, wat hun ook geld kost.

Sony maakt een eerste stap, wat best wel een uitdaging is. Nou moet ik zeggen dat de marketingscampagnes van alle consoles karig is; de PS3 Slim word amper breed aangeprezen, en hetzelfde met de Xbox. Misschien heeft het te maken met de recessie en dat soort ongein.

Ik denk persoonlijk dat de GO niet zo gaat aanslaan als de PSP zelf. Reden voor mij - lijkt mij althans logisch - is dat mensen nog steeds de PSP hebben, en daar ook geen (goede) games op uitkomen. Waarom zou je dan wel een GO kopen, als Sony de originele PSP (softwarematig) amper ondersteunt?
En vergeet ook niet de hoge prijs van de Go.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 20:55   #4
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GE niss Bekijk bericht
Zo’n anderhalve maand geleden wist Nedgame al te melden dat ze de PSPgo niet in de winkels leggen en sindsdien volgen steeds meer retailers dit voorbeeld. Retailer ShopTo gooit olie op ’t vuur door te beweren dat de PSPgo al voor zijn releasedate dood is.

ShopTo legt de handheld wel in de winkels, maar ze zijn niet van plan om een grootschalige marketingcampagne eraan te koppelen. Dit omdat de winkel denkt dat het apparaat het bagger zal doen. Sony zou nu namelijk vooral afhankelijk zijn van een kleine groep mensen die het wel oké vindt om de games online te kopen:

"I have the feeling that as a format it is almost dead before it has arrived, and it relies far too heavily on a customer base that is prepared to pay more for download content than the equivalent disc based product, and I suspect this market will soon dry up based on the technical limitations of the hardware."

Sony zei eerder al zich niet echt druk te maken over Nedgame’s plannen om het apparaat te boycotten, maar nu roept onder andere de Media Markt ook al het apparaat niet te verkopen. Volgens Analist Michael Pachter is dit allemaal je reinste bullshit:

"It's just silly for a retailer to say that they won't sell a big ticket gaming device because they can't sell the games. Consumer electronics stores sell refrigerators and not food, everyone sells iPods and not the music for them; this position is just ridiculous."

Nou, de meningen zijn weer lekker verdeeld. Wat denken jullie; kunnen we de PSPgo dood verklaren? Of hebben we hier enkel te maken met een stel koppige retailers die toch geen deuk in het pantser van Sony kunnen maken? En hebben jullie liever dat games gewoon in de winkels verkocht moeten worden met boekje en cover?
Had toch ook gewoon allemaal in dit topic gepost kunnen worden? Daar hadden we het er n.l. ook al over. Weet nu echt niet meer waar te posten, hier of toch daar? Oja bronvermelding zou ook wel handig zijn, ik denk niet dat de PU echt blij is met dit gecopy-paste hier op het forum.
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 22:38   #5
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Duke Bekijk bericht
Had toch ook gewoon allemaal in dit topic gepost kunnen worden? Daar hadden we het er n.l. ook al over. Weet nu echt niet meer waar te posten, hier of toch daar? Oja bronvermelding zou ook wel handig zijn, ik denk niet dat de PU echt blij is met dit gecopy-paste hier op het forum.
Als dat echt zo was, dan had xgn al actie ondernomen. Alsje verder kijkt danje neus lang is dan zijn er merderen topic's met nieuws over iets zonder een bron waar het vandaan komt. En of de PU er wel of niet echt blij mee is, zit ik niet mee. En als er geen copie van genomen mag worden dan hadden ze het net als ''game'' moeten doen.
Oud 19 september 2009, 07:50   #6
The Duke
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Als dat echt zo was, dan had xgn al actie ondernomen. Alsje verder kijkt danje neus lang is dan zijn er merderen topic's met nieuws over iets zonder een bron waar het vandaan komt. En of de PU er wel of niet echt blij mee is, zit ik niet mee. En als er geen copie van genomen mag worden dan hadden ze het net als ''game'' moeten doen.
Ok, maar ze hebben nu toch ook actie ondernomen. En over verder kijken dan je neus lang is, er staat duidelijk in de Forum Regels...

Citaat:
Ook hebben we nog wat vanzelf sprekende regels :

Geen licentie- of copyright-schendingen.
Oud 19 september 2009, 09:03   #7
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Jij snapt het geloof ik nog niet helemaal Ge-niss.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2009, 09:10   #8
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Zo lang je er een copy van af kan halen, is het geen probleem.
Kijk bij ''game.nl'' daar mag het niet en daar kan het ook niet.
En als hetje ergert dien een klacht in bij de PU, ik heb er lak aan.

P.S.
bekijk ook eens anderen topics met nieuws over een game/console/films/series.
Daar staat ook vaak geen Bron bij en daar zodemieter jij je mond niet bij open.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zzzzzmura Bekijk bericht
Sorry, ik snap het geloof ook niet helemaal
GE niss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2009, 16:20   #9
The Duke
Blablabla

The Duke's avatar

Citaat:
Zo lang je er een copy van af kan halen, is het geen probleem.
Kijk bij ''game.nl'' daar mag het niet en daar kan het ook niet.
En als hetje ergert dien een klacht in bij de PU, ik heb er lak aan.

P.S.
bekijk ook eens anderen topics met nieuws over een game/console/films/series.
Daar staat ook vaak geen Bron bij en daar zodemieter jij je mond niet bij open.
Het is me gewoon al een paar keer opgevallen. Denk nu meld ik het maar ff een keer hé. En ik erger me er niet aan hoor GE niss, het is alleen dat XGN hiermee problemen kan gaan krijgen. Eigenlijk was dus doodgewoon de vraag om er een link en/of bron naar het artikel bij te zetten, of om de info bij elkaar te zoeken en het bericht in je eigen woorden neer te zetten. Dus zet er de volgende keer gewoon ff bij waar je de info vandaan hebt, dan is er niks aan het handje kerel. Game on.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zzzzzmura Bekijk bericht
Ik hoop dat ie het nu wel snapt hé.
Oud 21 september 2009, 00:57   #10
Cooky
Stamgast

Cooky's avatar

Een interessant artikel:
Bart Smit noemt in de productomschrijving van de PSP Go dat er binnenkort PlayStation Network Voucher Cards inclusief een game verkrijgbaar zullen zijn. Met andere woorden; een game verschijnt op UMD, op een Voucher-card en als download in de PS Store. De Voucher-card zal waarschijnlijk een code bevatten waardoor je de game kunt downloaden in de PS Store, maar dit betekent dat Sony niet het alleenrecht heeft op het verkopen van PSP games. Tevens staat er ook dat er bij de Voucher-cards inclusief game een gratis memorystick wordt bijgeleverd.
Oud 21 september 2009, 19:38   #11
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Ok dan. Apart.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 16:28   #12
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Het is dan eindelijk zover.. .
De PSPgo heeft in de afgelopen weken redelijk wat dikke kritiek over zich heen gekregen. Omdat de PSPgo veel te duur is. Al je UMD games zijn meteen in één klap waardeloos geworden en zelfs de download baren PSPgo games lijken geen enkel voordeel te bieden voor de gamers. Dus Sony komt in 2010 met wat nieuws.. . Al wilt Sony niets liever willen dan de UMD games verlossen en opruimen, maar sony moet zich als nog noodgedwongen aanpassen aan de wensen van gamers en consumenten. En dus komt Sony ergens in 2010 met de PSP-4000 waar zowel UMD games in kunnen, en als het goed is ook nog eens downloaded games.
Oud 29 oktober 2009, 17:49   #13
Ricepuppet
XGN Punten: 113
Customizer

Rep kracht: 0 Ricepuppet is op de goede weg
Hoe kom je aan die informatie, bron?
Ricepuppet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 17:50   #14
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Hahaha! Dikke fail!! Een 5e vernieuwde versie van de PSP? Maak dan gelijk de PSP 2. By the way, je umd games zijn niet waardeloos, want die kan je overzetten op de pspgo. Maar wat is je bron eigenlijk? Want jij post nooit bronnen =/
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 19:53   #15
Cooky
Stamgast

Cooky's avatar

Als ze de prijs nou verlagen dan wordt het misschien nog wat.
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten