|
|
#1 |
|
XGN Punten: 820
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 16
![]() |
2 accounts, maar wil er maar één
Nou kheb nog n probleem... Toen ik Xbox net had hebik gewoon account gemaakt en ben daar op gaan gamen. Toen ik Xbox echter op INet aansloot bleek dat die naam al bezet was, dus heb ik nieuwe gemaakt. Maar nou moetik dus steeds switchen van account. Alsik RB 6 speel namelijk met mn online account moetik helemaal weer opnieuw beginnen.. Weet iemand hoe ik die save game over kan zetten naar andere account?
Klinkt misschien vaag... Maar hoop dat iemand wat weet ![]() Ff verduidelijking: Is het dus mogelijk om savegames van ene account, naar andere te verplaatsen? Laatst gewijzigd door Dutchman7 : 30 december 2006 om 20:18. Reden: Verduidelijking |
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Ja savegames overzetten kan ik heb ik een speciaal apparaatje voor gekocht, maar dat is sinds nieuwe update van dashboard beveiligd dus je kunt geen savegaems meer overzetten zowat. Alleen nog van bepaalde games als king kong etc.
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave