|
|
#76 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Alles komt op zijn pootjes terecht, ze zijn er hard mee bezig en hebben het enorm druk met de overgang. Geef ze even een moment (een a twee weken) om de zaken op orde te krijgen en dan kunnen jullie weer naar lieve lust games aanschaffen :-)
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Omfg. Ik gebruik Gamehubs al zo'n beetje vanaf het begin van haar bestaan. De enige game waar ik DLC voor nodig had (in dit geval Homefront, als in multiplayeractivatie), moest gedownload worden via de Hongkongnese PS store. Dat je dat niet weet, oké, maar dat ik iets stel en dat jij dat interpreteert als een vraag, is voor mij extreem weird.
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
XGN Punten: 2589
Stamgast
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik snap zeker wel wat er staat en wat je bedoelt. Ik doe al mijn best om niks te zeggen over de normale spelfouten op dit forum, maar als iemand intellectueel probeert te doen door een aantal keer 'dt' te gebruiken waar het niet hoort, dan stoort mij dat al helemaal. Het feit dat je dyslexie hebt is naar voor je, maar wist ik niet.
@ Beri: dat zal gelukkig wel meevallen hoor ![]() |
|
|
|
|
|
#87 |
|
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!
Rep kracht: 24
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik haal dit topic ff terug van onder het stof vandaan, want ik zit met een vraag ivm deze site
Ik zou iets willen kopen, maar doordat er nieuw betaalsysteem is gekomen bij de overname door een nieuw bedrijf is "overboeken" geschrapt als betaalmethode (zie een aantal pagina's terug in dit topic, tis een post van Soko dacht ik) Maar als je nu kijkt bij info over betaalmethodes staat het er terug tussen Weet iemand of het dus terug mogelijk is om over te boeken of zijn ze het gewoon vergeten te schrappen in die lijst? Alvast bedankt |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave