Oud 21 juni 2011, 11:01   #76
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Alles komt op zijn pootjes terecht, ze zijn er hard mee bezig en hebben het enorm druk met de overgang. Geef ze even een moment (een a twee weken) om de zaken op orde te krijgen en dan kunnen jullie weer naar lieve lust games aanschaffen :-)
Oud 21 juni 2011, 11:22   #77
sjeun
XGN Punten: 2589
Stamgast

sjeun's avatar

Rep kracht: 0 sjeun is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Homefront ook sowieso niet!
zal ik vragen hoe dit zit bij gamehubs.com voor je?
als je dit wilt stuur me ff een pm
sjeun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 17:14   #78
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjeun Bekijk bericht
zal ik vragen hoe dit zit bij gamehubs.com voor je?
als je dit wilt stuur me ff een pm
Omfg. Ik gebruik Gamehubs al zo'n beetje vanaf het begin van haar bestaan. De enige game waar ik DLC voor nodig had (in dit geval Homefront, als in multiplayeractivatie), moest gedownload worden via de Hongkongnese PS store. Dat je dat niet weet, oké, maar dat ik iets stel en dat jij dat interpreteert als een vraag, is voor mij extreem weird.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 10:57   #79
sjeun
Stamgast

sjeun's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Omfg. Ik gebruik Gamehubs al zo'n beetje vanaf het begin van haar bestaan. De enige game waar ik DLC voor nodig had (in dit geval Homefront, als in multiplayeractivatie), moest gedownload worden via de Hongkongnese PS store. Dat je dat niet weet, oké, maar dat ik iets stel en dat jij dat interpreteert als een vraag, is voor mij extreem weird.
sorry hoor dat ik je wilde helpen. wist niet dat je dat zo vervelend vondt
Oud 22 juni 2011, 11:12   #80
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Sjeun, probeer a.u.b. geen 'dt' te gebruiken als je niet weet wat de regels ervan zijn.

prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 12:43   #81
sjeun
Stamgast

sjeun's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prik Bekijk bericht
Sjeun, probeer a.u.b. geen 'dt' te gebruiken als je niet weet wat de regels ervan zijn.
ben dislecties dus maak ik wat foutjes. je snapt hoop ik toch wel wat er staat en kijk er maar ff overheen als ik een foutje maak. doe mijn best
Oud 22 juni 2011, 14:21   #82
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Ah een aanval van de Prik meister is legendarisch! Ooit ga je zeggen, de legendarische Prik heeft me een berisping gegeven!
Oud 22 juni 2011, 15:18   #83
prik
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Ik snap zeker wel wat er staat en wat je bedoelt. Ik doe al mijn best om niks te zeggen over de normale spelfouten op dit forum, maar als iemand intellectueel probeert te doen door een aantal keer 'dt' te gebruiken waar het niet hoort, dan stoort mij dat al helemaal. Het feit dat je dyslexie hebt is naar voor je, maar wist ik niet.

@ Beri: dat zal gelukkig wel meevallen hoor

Oud 22 juni 2011, 16:06   #84
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Prik, grammarnazi
Oud 22 juni 2011, 16:15   #85
Liquidsnake
XGN Punten: 2357
Gamer in hart en nieren

Liquidsnake's avatar

Rep kracht: 16 Liquidsnake heeft een positieve uitstralingLiquidsnake heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar Liquidsnake
Ik wil naruto bestellen op 12 game
Oud 22 juni 2011, 18:12   #86
prik
Убийца тысячу

prik's avatar

Erg zonde dit inderdaad. Stond op het punt een stuk of 40 nieuwe games te kopen zodat ik alvast een kerstcadeau had voor m'n vrienden. Dat moet dan maar bij een andere webshop

Oud 04 januari 2012, 14:35   #87
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Ik haal dit topic ff terug van onder het stof vandaan, want ik zit met een vraag ivm deze site

Ik zou iets willen kopen, maar doordat er nieuw betaalsysteem is gekomen bij de overname door een nieuw bedrijf is "overboeken" geschrapt als betaalmethode (zie een aantal pagina's terug in dit topic, tis een post van Soko dacht ik)
Maar als je nu kijkt bij info over betaalmethodes staat het er terug tussen
Weet iemand of het dus terug mogelijk is om over te boeken of zijn ze het gewoon vergeten te schrappen in die lijst?

Alvast bedankt
ComEpsilon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten