Oud 25 mei 2011, 00:09   #1
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
12game

Ik was vanmiddag wat aan het google en kwam op een site uit waar 12game failliet werd verklaard. Hun webwinkel www.12game.com is nog wel in de lucht dus ik raad iedereen aan geen bestellingen meer bij hun te doen want je krijgt je geld dan niet meer terug! Mensen die daar een pre-order hebben lopen zijn dus hun geld zo goed als zeker kwijt.

Verder is 12game de sponsor van de maand prijs dus heb even Fablex gesproken hier over, en hij zei dat ze alle nog even aan het uitzoeken waren en hopelijk volgende week meer te weten. En dat als er nieuws was dit op de frontpage werd gemeld in een nieuwsbericht.

Verder kon hij melden dat de winnaars van de afgelopen maand (MrSoKoLoV en Darkness) een pm hebben gehad met info.

Edit (0:30 uur): Op deze site staat dat Nextic Next Internet Concepten een doorstart gaat maken met het bedrijf. In dat geval weet ik niet hoe het zit met je aankopen

Bron: faillissementsdossier.nl
Oud 25 mei 2011, 00:37   #2
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Godverdomme, ik heb duke nukem: forever daar besteld.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 00:55   #3
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Ik las dat 12game overgekocht is. Lijkt mij dus geen reden tot paniek.

[Edit] Ik zie dat je dat al had staan, my bad.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 01:13   #4
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Er veranderd voor de klant niks. Geen reden voor paniek dus.

http://www.entertainmentbusiness.nl/...nkel-12gamecom

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 07:23   #5
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Toch zou ik zeggen even te wachten met je aankopen.
Oud 25 mei 2011, 07:31   #6
Liquidsnake
XGN Punten: 2357
Gamer in hart en nieren

Liquidsnake's avatar

Rep kracht: 16 Liquidsnake heeft een positieve uitstralingLiquidsnake heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar Liquidsnake
Zolang ze dezelfde aanbiedingen blijven geven is dat goed hopelijk maak ik kans op de bon !!
Oud 25 mei 2011, 07:46   #7
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik heb daar toevallig gisteren mijn Dirt 3 van ontvangen Waardebon XGN.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 11:12   #8
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Balen ze hadden daar altijd wel leuke aanbiedingen en goeie service. Hopelijk veranderd daar niks in voor de klant.
Oud 25 mei 2011, 12:10   #9
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik heb ze gisteravond een mailtje gestuurd, en dit kwam er terug:

Geachte heer Hoogendoorn,

Bedankt voor uw email. 12Game.Com is inderdaad van eigenaar gewisseld. Hierdoor worden alle bestaande pre-orders en nieuwe bestellingen nog gewoon uitgeleverd. Voor u verandert er niets.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met customerservice@12game.com

Met vriendelijke groet,

Customerservice 12Game.Com
www.12game.com

Geen reden tot paniek dus.

Oud 25 mei 2011, 12:15   #10
sjeun
XGN Punten: 2589
Stamgast

sjeun's avatar

Rep kracht: 0 sjeun is op de goede weg
als het is overgenomen en ze gaan ermee door dan zal er niets veranderen. ik ga straks hun affilitie gebruiken voor mijn site en heb dus al begrepen dat dit gewoon mogelijk blijft!
sjeun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 16:45   #11
zalikffmeelopen
XGN Punten: 1353
zalikffmeelopen

zalikffmeelopen's avatar

Rep kracht: 7 zalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereen
Hm, ik vind het een prima site. Nooit problemen ondervonden. Zou zonde zijn als deze inderdaad falliet zou gaan.
Oud 25 mei 2011, 20:33   #12
eriken1
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker

eriken1's avatar

Rep kracht: 21 eriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijn
Zuur, maar er is dus niks aan de hand!

hehe lachen man
eriken1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 20:45   #13
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Ik heb ze gisteravond een mailtje gestuurd, en dit kwam er terug:

Geachte heer Hoogendoorn,

Bedankt voor uw email. 12Game.Com is inderdaad van eigenaar gewisseld. Hierdoor worden alle bestaande pre-orders en nieuwe bestellingen nog gewoon uitgeleverd. Voor u verandert er niets.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met customerservice@12game.com

Met vriendelijke groet,

Customerservice 12Game.Com
www.12game.com

Geen reden tot paniek dus.
Goed om te horen AssaultPr0, koop heel soms is via de site, zelfs als ik geen XGN bon heb

Maar vanaf nu kan ik je Sir HighThorn ofwel Meneer Hoogendoorn noemen, dat is best wel heavy
Oud 25 mei 2011, 20:46   #14
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Zeker, heer Hoogendoorn klinkt een stuk beter dan Niels, ik ben gewoon de verdomde heer man, ze weten het goed daar bij 12game.

Oud 25 mei 2011, 22:43   #15
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik koop alleen met XGN bon daar. Veel te duur.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten