|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
12game
Ik was vanmiddag wat aan het google en kwam op een site uit waar 12game failliet werd verklaard. Hun webwinkel www.12game.com is nog wel in de lucht dus ik raad iedereen aan geen bestellingen meer bij hun te doen want je krijgt je geld dan niet meer terug! Mensen die daar een pre-order hebben lopen zijn dus hun geld zo goed als zeker kwijt.
Verder is 12game de sponsor van de maand prijs dus heb even Fablex gesproken hier over, en hij zei dat ze alle nog even aan het uitzoeken waren en hopelijk volgende week meer te weten. En dat als er nieuws was dit op de frontpage werd gemeld in een nieuwsbericht. Verder kon hij melden dat de winnaars van de afgelopen maand (MrSoKoLoV en Darkness) een pm hebben gehad met info. Edit (0:30 uur): Op deze site staat dat Nextic Next Internet Concepten een doorstart gaat maken met het bedrijf. In dat geval weet ik niet hoe het zit met je aankopen Bron: faillissementsdossier.nl |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er veranderd voor de klant niks. Geen reden voor paniek dus.
http://www.entertainmentbusiness.nl/...nkel-12gamecom |
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb ze gisteravond een mailtje gestuurd, en dit kwam er terug:
Geachte heer Hoogendoorn, Bedankt voor uw email. 12Game.Com is inderdaad van eigenaar gewisseld. Hierdoor worden alle bestaande pre-orders en nieuwe bestellingen nog gewoon uitgeleverd. Voor u verandert er niets. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met customerservice@12game.com Met vriendelijke groet, Customerservice 12Game.Com www.12game.com Geen reden tot paniek dus. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Citaat:
![]() Maar vanaf nu kan ik je Sir HighThorn ofwel Meneer Hoogendoorn noemen, dat is best wel heavy ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

hopelijk maak ik kans op de bon !!
Waardebon XGN.

Lineaire weergave